مرادخانی مشکل جشنواره تئاتر عروسکی را حل کرد / برومند: همچنان دبیر می‌مانم

مرضیه برومند اعلام کرد برخلاف مشکلات موجود کار خود را در جشنواره تئاتر عروسکی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد دوشنبه دهم شهریورماه و بعد از گذشت پنج روز از انتشار خبر استعفای برومند از دبیری جشنواره تئاتر عروسکی اعلام کرد این استعفا را نپذیرفته است.

برومند بعد از این اظهارات مرادخانی در گفت‌و گویی با خبرآنلاین اعلام کرد: «من در شرایط سختی قرار گرفته‌ام. یک طرف من بچه‌هایی هستند که با علاقه و گرفتاری و مصیبت و سختی کار می‌کنند و به این جشنواره دل بسته‌اند و طرف دیگر من آقای مرادخانی‌ست که واقعا همیشه محبت داشته و به درد دل من گوش داده است.»

او با شوخی افزود: «البته آقای مرادخانی هم فقط گوش کرده و حرف‌هایم را تایید کرده است. یک طرف دیگر هم آقای طاهری‌ست که سکوت مطلق است و گرچه حرف‌های آدم را می‌شنود ولی هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.»

کارگردان «شهر موش‌ها2» ادامه داد: «این روزها خیلی از دوستان به من و البته به جشنواره ابراز محبت کردند. چون شخص من در این میانه اهمیتی ندارد. جشنواره برای من یعنی بچه‌های تئاتر عروسکی که قرار است در کارشان با این جشنواره یک تحول به وجود بیاید و تئاتر عروسکی از رخوت و سکون خارج شود.»

برومند همچنین درباره جلساتی که با علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد داشته، گفت:‌ «در این جلسات آقای مرادخانی به من اطمینان خاطر داده که می‌توانم با روش و نگاه خودم جشنواره را اداره کنم. من البته چارچوب‌هایی را می‌شناسم و می‌دانم که در چه حد و حدودی باید حرکت کنم. قرار شده بعد از جشنواره هم پرونده نمایش عروسکی بسته نشود و به بچه‌های فعال در این زمینه برای اجرای عمومی کمک شود.»

برومند همچنین گفت که علی مرادخانی یک نفر را به عنوان نماینده به او معرفی کرده است و افزود: «خوشبختانه من با ایشان ارتباط خوبی برقرار کرده‌ام و ایشان تیزهوشانه متوجه ماجرا شدند و قول داده‌اند کنار من باشند.»  

243۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =