زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    هزینه گاز به صورت غیر منطقی بالا رفته
  • مرتضى IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    من يه خودرو پارس تندر تحويل تيرماه ٩٤ پيش خريد كردم. وقتى به نمايندگى بوشهر مراجعه ميكنم با پوزخند بهم ميگن: "تير ٩٤ تازه دعوتنامه هاى تحويل مهر ٩٣ داره مياد" اما حالا ميبينم تو سايتشون پيش فروش براى تحويل آبان ٩٤ گذاشتن. لطفا پيگيرى كنيد ببينيد چيكار دارن ميكنن؟ تكليف ما چيه؟ چرا هيچ جوابى به مردم نميدن؟ ممنون از سايت خوبتون و اين بخش خيلى خوب
  • محمدمهدی معادیخواه RO ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    مشکل ما، دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان، که شما لطف کردید و تا مرحله ای پیگیری کردید، انتخاب دانشگاه فرهنگیان و ترجیح اون به دانشگاه های برتر مثلا در مورد من دبیری زبان فرهنگیان به جای دوره روزانه ادبیات انگلیسی دانشگاه شیراز هست. لطفا از جناب آقای دکتر نوبخت پیگیری بفرمائید که چرا به وعده رسمی مندرج در دفترچه انتخاب رشته سال 93 عمل نمیشه....ما جمعیتی حدود 12000نفر هستیم.
  • محمد فرح زاد IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    به تازگی دزدان با ظاهری موجه و با خودرو و بدون هیچ دغدغه ای به مجتمع های آپارتمانی مراجعه کرده اند و در قالب تعمیرکار آسانسور و نظافت چی و سایر شگردهای دیگر اقدام به سرقت لوازم منزل واحدهای مسکونی حتی با قفل و و بستهای آن چنانی هم می کنند. در آخرین کاری که با مجتمع مسکونی ما در قاسم آباد مشهد چهارراه ورزش انجام شد در قالب تعمیر کار آسانسور اقدام به سرقت کپسولهای آتش نشانی از همه طبقات از بالا تا پایین کرده اند. تعداد 6 یا 7 کپسول آتش نشانی بزرگ و کوچک را با خود برده اند و ساختمان را آماده برای طعمه حریق رها کرده اند. در وقایع اتفاقیه و رسانه های گروهی بنده چیزی از سرقت کپسول آتش نشانی ندیده بودم لذا برای تنویر افکار بدین وسیله خبرش را برایتان فرستادم. با سپاس
  • بی نام A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    لطفا از صدا و سیما خواهش می کنم برای افکار عمومی مردم احترام قائل شده و زمان شماری برای شروع پیام های بازرگانی در تمام برنامه ها زیر نویس کند. این کار در بعضی از شبکه ها انجام می شود و جالب است مدیران دیگر یاد نمی گیرند.