انتخاب نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت : وجود تحریم ها ازسال 91 برای ایران اسلامی یک بحران سازی بود که دشمنان اسلام از جمله آمریکا به دنبال تسلیم شدن ملت ایران بودند.

 سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه درجمع نماز گزاران حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) بیان کرد: پس از تحمیل تحریم ها و ایجاد شرایط بحران، ملت ما موفقیت هایی را کسب کرد که دنیا را به تحسین واداشت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسیر ما باید تبدیل کردن بحران ساختگی دشمن به فرصت ودرجا نزدن باشد افزود: دشمنان به دنبال القای تفکر ناتوانی زندگی کردن درشرایط تحریم درمردم ما بودند که مقام معظم رهبری با اعتقادی که داشت این شرایط رابه فرصت تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه پیام اهل بیت(ع) پیام تسلیم نشدن در برابر دشمن است گفت: زمزمه مذاکره سردادن درشرایط کنونی، زمزمه ذلت است وصادر شدن پیام عدم توان تحمل تحریم ها ازکشور برای دشمنان پیام عزت نیست.

خاتمی اظهارداشت: اینکه آمریکا به صراحت می گوید ما تکفیری های سوریه را تامین می کنیم برای شکستن مقاومت در سوریه است که اگر این موضوع محقق شود لبنان وعراق هم درخطر است ودشمن به کشور ما نزدیک تر می شود.

وی اضافه کرد: چرا برخی نمی فهمند دشمن به دنبال نزدیک تر شدن به کشور ما و نفوذ داخلی و خارجی و محاصره انقلاب اسلامی ماست که دولتمردان آمریکا این موضوع را صراحتا اعلام کرده اند.

وی گفت : اگر در عرصه سیاسی فرصت سوزی هایی انجام نمی شد، امروز دو میلیون صهیونیست سرنوشت جهان را به دست نمی گرفتند و دنیای استکبار میدان داری نمی کرد.

خاتمی بیان کرد: اگر از انقلاب پاسداری نشود فرصت طلب ها از فرصت استفاده کرده ومی آیند ورحم نمی کنند و بنیان گذارها و دلسوزان را به چوبه دار می برند.

او اظهارداشت : اینکه مقام معظم رهبری بیان می کنند عبرت های عاشورا را ببینید برای این است که چشم ها باز شود.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =