جایزه جشنواره مونیخ برای بازیگر «برکینگ بد»

ایسنا نوشت: جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ جایزه یک عمر دستاورد هنری این دوره‌اش را به «برایان کرنستون» بازیگر «Breaking Bad» و «ترومبو» اعطا کرد.

«هالیوود ریپورتر» نوشت: «برایان کرنستون» بازیگر، ‌کارگردان و صداپیشه آمریکایی به پاس یک عمر دستاورد هنری‌اش، جایزه سینه‌مریت جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ را دریافت کرد.

«سر پیتر یوناس» رهبر پیشین اپرای باواریا و یکی از چهره‌های برجسته موسیقی کلاسیک، یکی از سخنرانانی بود که برای بزرگداشت «کرنستون» روی صحنه رفت و از توانایی‌های این بازیگر در حرکت بین نقش‌های کمدی و درام تجلیل کرد. «یوناس» خود را از هواداران «کرنستون» خواند و برای اثبات این ادعا، تی‌شرت خود را با تصویر این بازیگر در سریال «Breaking Bad» نشان داد.

«رابین سویکورد» کارگردانی که از «کرنستون» در فیلم «wakefield» بازی گرفته نیز نیز از او به عنوان «بازیگر بازیگرها» یاد کرد و طرفداران بین‌المللی «Breaking Bad» را دلیلی بر این مدعا دانست.

«برایان کرنستون» که معمولا آدم فروتنی است، در هنگام دریافت جایزه گفت که احساس می‌کند خوش‌شانس‌ترین آدم روی زمین است و حالا خود را بین فهرست بازیگران درجه یک می‌بیند.

این بازیگر، صداپیشه، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای نقش هال در «دنیای مالکوم» و نقش «والتر وایت» در سریال درام «Breaking Bad» شناخته می‌شود. «کرنستون» تاکنون برنده دو جایزه «گلدن کلوب»، شش «امی»، چهار جایزه انجمن بازیگران آمریکایی، یک «تونی» و... شده است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =