مراسم آیین دیدار فیلم مستند «شاعران زندگی» به کارگردانی شیرین برق‌نورد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب روز چهارشنبه ۷ تیرماه در موزه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم آیین دیدار فیلم مستند «شاعران زندگی» از ساعت ۲۰:۳۰ در محل موزه سینما با امضای پوستر فیلم توسط عوامل سازنده و مهمانان آغاز می‌شود و سپس فیلم «شاعران زندگی» به نمایش درمی‌آید.

فیلم مستند «شاعران زندگی» که اکران خود را از ۴ تیرماه در سینماهای گروه «هنر و تجربه» آغاز کرده است روایتی شاعرانه از زندگی، کار و دغدغه‌های شیرین پارسی، شالی‌کار، فعال محیط‌زیست و فعال اجتماعی در حوزه زنان است.

این مستند خردادماه در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم سبز سئول که بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های محیط‌زیستی در آسیاست به نمایش درآمد و جایزه ویژه هیات‌داوران را دریافت کرد.

فیلم‌های مستند «کارستان» باهدف ثبت و روایت تلاش کسانی که در رویارویی با چالش‌های بسیار، توانسته‌اند معنای کار را حرمت بخشند و ثبت و انتقال دانش و تجربه‌هایشان می‌تواند الگوهای با ارزشی برای کل جامعه به‌خصوص جوانان باشد، با مشاوره رخشان بنی‌اعتماد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب در بخش خصوصی تولید شده است.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =