ایسنا نوشت: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در واکنش به فروش بلیت دو میلیونی در مسیر هوایی مشهد- نجف گفت: این قیمت‌ها از سوی آژانس‌های مسافرتی غیرمجاز اعلام شده و این ارقام هرگز از سوی دفاتر مجاز اعلام نشده است.

سعید ولی‌زاده، اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت مشهد- نجف به صورت رفت و برگشت یک میلیون و 500 هزار تومان و در مسیرهای یک طرفه 750 هزار تومان است و هیچ‌ شرکتی نباید گرانتر از این قیمت اقدام به فروش بلیت کند.

وی ادامه داد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات عراق در ایام اربعین در صورت اینکه تخلفی را از نظر قیمت مشاهده کنند باید به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی اعلام کنند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مردم از دفاتر مسافرتی مجاز اقدام به خریداری بلیت زیارت اربعین ‌کنند، بیان کرد: در صورتی که اقدام به تهیه بلیت به صورت حضوری می‌کنند باید به دفاتری مراجعه کنند که‌آرم انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی را بر روی شیشه خود نصب کرده باشند و یا در درون آژانس مسافرتی خود تابلوی مجوز سازمان هواپیمایی کشور را داشته باشند.

ولی‌زاده یادآور شد: سازمان تعزیرات و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیر تخلفات آژانس‌ها در زمینه فروش بلیت هستند. ضمن اینکه اگر مردم قصد سفر با تورهای زیارتی را دارند باید در آژانس‌هایی ثبت‌نام ‌کنند که مجوز سازمان حج و زیارت را داشته باشند، چنانکه بسیاری از آژانس‌ها در محدوده اطراف حرم رضوی و راه‌آهن هستند که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

وی گفت: دفاتر خدمات مسافرت هوایی شاد شرق، پیشگامان و رهبال آسمان در مشهد مجاز به فروش بلیت زیارت اربعین شدند، در صورتی که مردم به این دفاتر مراجعه کنند صددرصد بلیت با قیمت مصوب خریداری خواهند کرد.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =