۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

ایسنا نوشت:طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی با ثابت ماندن ارزش دلار، از پایین‌ترین قیمت یک هفته گذشته فاصله گرفت و اندکی افزایش یافت.

 هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد رشد کرد و به ۱۲۸۶.۱۱ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته به ۱۲۸۱.۳۱ دلار سقوط کرده بود که پایین ترین قیمت در یک هفته اخیر بود.

در بازار نیویورک، ‌هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۸۸.۲۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز سه‌شنبه ۱۶.۸۰ دلار یا ۱.۳ درصد کاهش داشت و در ۱۲۸۶.۲۰ دلار بسته شد.

به گفته یک معامله‌گر مقیم هنگ کنگ، در معاملات روز جاری دلار اندکی عقب نشینی کرده و این مسئله به افزایش قیمت طلا در بازار آسیا کمک کرده است.

بازارهای سهام آسیا در شرایطی که سرمایه‌گذاران منتظر سیاست‌هایی هستند که در کنفرانس حزب کمونیست چین اعلام می‌شوند، تغییر چندانی نداشتند و نوسان معاملات ارزی اندک بود.

دلار در برابر سبدی از ارزهای بزرگ ثابت بود. سرمایه‌گذاران منتظر انتخاب رییس جدید بانک مرکزی آمریکا از سوی دونالد ترامپ هستند و بر این باورند که رییس جمهور آمریکا فردی را انتخاب خواهد کرد که نسبت به جانت یلن، رییس کنونی بانک مرکزی، موافق تحکیم سیاست پولی باشد.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا در دسامبر برای سومین بار در سال میلادی جاری، افزایش نرخهای بهره را تصویب کند.

نرخ‌های بهره بالاتر از ارزش دلار پشتیبانی می‌کند و در مقابل، به قیمت طلا که به دلار قیمت‌گذاری می‌شود، آسیب می‌زند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۷.۰۵ دلار رسید و هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، ۹۳۲.۶۰ دلار معامله شد. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۸۳ دلار رسید.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =