دیدار استاندار البرز با خانواده شهیدان شعبانی/از دیدار با خانواده شهدا انرژی و روحیه می گیریم

استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا تجدید روحیه برای مسولان و خدمت بیشتر به مردم است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "دکترمحمدعلی نجفی" عصر یکشنبه در منزل شهیدان"امیر و نادر شعبانی"حضور پیدا کرد و با خانواده این دو شهید دیداری صمیمانه داشت.
وی در دیدار با پدر شهیدان شعبانی بدو امر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،با بیان اینکه خانواده شهدا که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان خود را نثار کشور کرده‌اند، حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند، گفت: فرزندان شما در راه انقلاب و اجرای دستور امام فداکاری کرده و در این مسیر به درجه والای شهادت نائل شدند و امیدواریم خداوند سایه خانواده‌های والاقدر شهدا را برای ملت ایران مستدام دارد.
وی با بیان اینکه آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسولان تجدید روحیه است.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا از استوانه های عظیم انقلاب هستند، بیان کرد: دولت و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند.
استاندار البرز با بیان اینکه مسولان خود را خادمان خانواده شهدا می دانند، گفت: شهدای مدافع حرم نیز امروز با عشق در جبهه حق علیه باطل می شتابند.
شهید نادر شعبانی سال 64 در سن هجده سالگی جاوید الاثر شدند. برادر وی شهید امیر شعبانی نیز در سنین هفده سالگی، سال 62 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
مادر این دو شهید والامقام نیز به دیار باقی شتافته اند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =