مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در نشست با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواستار همکاری دستگاه های اجرایی برای بهبود وضعیت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: بيژن عالي پور مديرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس فردوس کريمي مديرعامل شرکت آبفا اهواز روز دوشنبه اول آبانماه در نشستي به بررسي راهکارهاي افزايش تعامل و همکاري ميان دو شرکت پرداختند.

در اين نشست  عالي پور به خدمات مناطق نفت خيز جنوب به شرکت آبفا اهواز اشاره کرد و اظهار داشت:​ با توجه به اين که وظيفه اصلي شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون توليد نفت و گاز است اما آب آشاميدني و صنعتي مناطق اداري، مسکوني و صنعتي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در اهواز و مارون را نيز تامين مي کند که اعتقاد داريم وظايف تخصصي را بايد دستگاه هاي مسئول بر عهده بگيرند.

در اين نشست کريمي، فرسودگي و قدمت بالاي شبکه و انشعاب هاي غير مجاز را از عوامل مهم کاهش کيفيت و کميت آب اهواز عنوان کرد و گفت: براي بهبود وضعيت آب اهواز نيازمند همکاري دستگاه هاي اجرايي از جمله شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب هستيم.

وي افزود:​ در خصوص شبکه فاضلاب نيز به دليل فرسودگي و همچنين مسطح بودن شهر اهواز مشکلاتي وجود دارد که به اين منظور شبکه جديد فاضلاب توسط مشاور طراحي شده و در مرحله مناقصه براي انتخاب پيمانکار است.

کريمي از مشارکت شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در اجراي پروژه هاي آب و فاضلاب اهواز بويژه پروژه شبکه فاضلاب شرق اهواز قدرداني کرد.

در این نشست که برخي از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت آبفا اهواز حضور داشتند در خصوص قراردادها و توافقات جاري ميان دو شرکت بحث و تبادل نظر شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =