تسنیم نوشت: فرمانده سپاه محمد رسوالله تهران بزرگ گفت: داعش برای سوریه و شام تشکیل نشده بود، بلکه قرار بود در تهران حکومت کند ولی داعش به واسطه وعده‌ای که امام راحل داده بود و فرموده بود که به زودی بسیج جهان اسلام محقق می‌شود، متوقف شد.

سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسوالله تهران بزرگ ظهر امروز در مراسم رونمایی از سردیس شهید موسوی جوان‌ترین شهید مدافع حرم، در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد تهران غرب اظهار داشت: آنچه ما افتخار می‌کنیم شهید موسوی‌ها هستند که در بین ما زندگی می‌کنند ما باید راه شهید موسوی‌ها را زنده کنیم و شبیه آنها زندگی کنیم و حرکت کنیم، سبک زندگی جوانان ما مهم است، آنچه بیشتر خوف دارند، تفکر جوانان ماست آنها می‌خواهند تمام تلاش خود را بکنند که جوانان ما را از تفکر بسیجی جدا کنند.

سردار یزدی تصریح کرد: دشمن وقتی در خلیج فارس و اروند با قایق‌های تا دندان مسلح خود در برابر جوانان ما با قایق‌های کوچک تسلیم می‌شوند، این به خاطر سلاح نیست بلکه به خاطر تفکر و عشق و علاقه جوانان ماست، هیچ جای دنیا این عشقی که جوانان ما به کشورشان دارند، ندارد.

وی اضافه کرد: داعش برای سوریه و شام درست نشده بود بلکه قرار بود در تهران حکومت کند اعترافات‌شان این را می‌گوید ولی داعش متوقف شد به واسطه وعده‌ای که امام داده بود و فرموده بود به زودی بسیج جهان اسلام محقق می‌شود و امروز بسیج جهان اسلام در 6 کشور دنیا محقق شده است و رزمندگان اسلام از سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان، عراق و ایران دور هم آمدند و دشمن را نابود کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ همچنین گفت: مسیری که ما می‌رویم به زودی به هدف می‌رسد وقتی بیست میلیون نفر به کربلا می‌روند می‌گویند که ما آماده ظهور می‌شویم هیچ کشوری نمی‌تواند این را پشتیبانی کند ولی مردم از همه چیز خود می‌گذرند تا این سیل به حرکت دربیاید.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734231

برچسب‌ها