نشانه ها از بازار ارزحکایت از آن دارد که تقاضا در بازار در حال عقب نشینی است؛امروز قیمت دلار از رکوردهای گذشته عقب نشینی کرد و قیمت ها درحوالی 4 هزار و 500 تا 4 هزار و 600 در نوسان بود.

به گزارش خبرآنلاین،اگرچه قیمت ارز همچنان در حوالی 4 هزار و600 چرخ می زند،اما کارشناسان معتقدند که طی رزوهای آینده قیمت ارز روند کاهشی خود را ادامه خواهد داد.با این حال برخی فعالان اقتصادی و تحلیلگران بازار هم معتقدند که موج ناشی از اظهارات رییس جمهور که دو شب گذشته مطرح شد،گذشته و بازار واکنش چندان زیادی نشان نداده است.به گفته آنها احتمال افزایش نرخ ارز طی روزهای آینده هم وجود دارد.

با این حال دیروز و امروز،تابلو صرافی ها قرمزرنگ بود.قیمت دلار در بازار آزاد در کمترین میزان به 4 هزار و 520 تومان و در بیشترین نرخ به 4 هزار و 601 تومان رسید.

یوور در بازار 5 هزار و 700،پوند 6 هزار و 660 و لیر ترکیه به یک هزار و 285 تومان معامله شد.

در بازار طلا همزمان با افزایش اونس در بازار جهانی قیمت ها روند افزایشی داشت.به طوری که قیمت هرگرم طلای 18 عیار 145 هزار و 214 تومان رسید که نسبت به روز گذشته 900 تومان افزایش قیمت داشت.

سکه بهار آزادی یک میلیون 523 هزار تومان معامله شد که 5 هزار تومان افزایش قیمت طی یک روز به ثبت رسانده است.نیم سکه 746 هزار تومان و ربع سکه 444 هزار تومان به فروش رسید.سکه گرمی کماکان 285 هزار تومان نرخ گذاری شد.

شاخص بورس امرزو با ثبت 297 واحد افزایش به 99 هزار و 522 واحد رسید که تا کانال یکصد هزارتایی شدن شاخص فاصله کمی دارد.بنا به گفته تحلیلگران ممکن است فردا شاخص برای اولین بار رکورد یکصدهزارواحدی شدن را بشکند.

 

3535

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 11
    بازارهای دلالی همواره مقاومت می کنند اما حباب آنها هم بالاخره خواهد ترکید. البته من نمی دانم قیمت واقعی ارز چقدر است و شاید رییس بانک مرکزی یا وزیر اقتصاد بتوانند نزدیکترین قیمت به قیمت واقعی را اعلام کنند.
  • ناشناش A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 3
    به نظر بنده اگر برای مقابله با افزایش دلار در کشور یک راه کار عملی هست هر کشور با کشوری معامله می کند بر حسب تولید حودش و فناوروی خودش با ارز همان کشور معامله شود ارزش ریالی و یوان محاسبه کارشناسی شود و پرداخت گردد یا مغادل آن کالا دریافت شود .و...... دنیا چرا دنبال دلار هست مگر یک واحد پولی در دنیا اعتبار دارد. همه واحد ارز کشور های ارزش و اهمیت خاصی دارد . اگر به صورت معامله شود تمام ارز در دنیا به تعادل ارزشی خود میرسند همه کشور توسعه یافته و در حال پیشترفت می توانند به ارزش ارز تو پاینده باشد نظر مسیولین ......
  • ناشناش A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    0 0
    وزیر اقتصاد و بانک مرکزی برای ثابت نگه داشتن ارز دلار بنطر بنده هر کشوری مغامله ای ضورت می گیرند با ارزش پایه هر دو کشور صورت بگیرید فقط متکی به دلار امریکا نباشیم نظر بنده است . در ثبات اقتصاد کمک شایانی می کند .
  • ناشناش A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 0
    پشتوانه هر ارز کشور بنظر بنده طلا و نقره و... غیره نیست پشتوانه منابغ انسانی کاری و با علم و دانش به روز است .
  • ناشناش A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 0
    خسته شدیم دلار بالا رفت پایین امد تا قیامت همین چیزها رو باید بشنویم یکی ضرر کرد یکی ضرر نکرد با خفظ تعادل در بازار باشد ...
  • الکس A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 0
    خوبه باز نگفتید سقوط دلار
  • بی نام GB ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 0
    بدون شک تورم سال 97 دو رقمی می شود. 20 تا 25 در صد در بهترین حالت