رییس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته , پروژه پتروشیمی سقاوه بویراحمد تا چهارسال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،داریوش دیو دیده در جمع خبرنگاران تاکید کرد :تمامی مراحل قانونی مجوز پتروشیمی دنا ، بویراحمد طی شده و هیچ منع قانونی برای شروع عملیات اجرایی آن وجود ندارد.

دیودیده گفت: استعلام های لازم از دستگاههای مختلف برای صدور مجوز پتروشیمی دنا ، بویراحمد صورت گرفته و اجازه فعالیت در این منطقه برای احداث پتروشیمی داده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی دنا ، بویراحمد دارای طرح مطالعاتی ارزیابی زیست محیطی نیز هست خاطرنشان کرد: پاسخ تمامی استعلام ها برای اجرایی شدن پروژه از سوی دستگاههای متولی و متخصص مثبت بوده است.

رییس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته , پروژه پتروشیمی دنا ، بویراحمد تا چهارسال آینده به بهره برداری می رسد.

دیودیده, تعداد فرصت های اشتغالزایی در پروژه پتروشیمی دنا ، بویراحمد در فاز اول را هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی بطور مستقیم عنوان و خاطرنشان کرد: هشت هزار میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه پیش بینی شده است.

وی گفت: پروژه پتروشیمی دنا ، بویراحمد بزرگترین طرح سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که درطرح آمایش سرزمین من نیز شناخته شده است.

رییس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد, سطح هکتاری پتروشیمی سقاوه بویراحمد را ۹۰ هکتار برشمرد و یادآور شد: خطوط لوله گاز در یک کیلومتری این طرح می گذرد و بااجرای این پروژه می توان از گاز خود این استان نهایت بهره را برد.

دیودیده گفت: آب موردنیاز پتروشیمی سقاوه بویراحمد از رودخانه بشار تامین و هیچگونه مشکلی برای تامین آب این پروژه مهم اقتصادی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی دنا ، بویراحمد تکمیل کننده زنجیره تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است تصریح کرد: با تکمیل این پروژه شاهد توسعه صنایع پایین دستی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب در منطقه خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه اندازی پتروشیمی دنا ، بویراحمد بنفع مردم منطقه در حوزه های مختلف بوده و از مردم می خواهیم بفکر توسعه آینده منطقه خود باشند.

دیودیده تاکیدکرد که راه اندازی پتروشیمی دنا ، بویراحمد هیچ مشکل زیست محیطی برای مردم منطقه نخواهد شد و از سویی می تواند فرصت مناسبی برای توسعه و کاهش نرخ بیکاری باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =