۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

امروز که حاج قاسم ، مهر"باطل شد" را بر داعش زد، چه بسیار همسران و فرزندان و مادران و پدران شهیدان مدافع حرم که غم فقدان عزیزانشان را ، به پسکوچه دلشان تبعید می کنند و خنده های از عمق وجودشان را سوار بر باد صبا ، روانه عرش خدا می کنند تا بر چهره شهیدانی بنشیند که نتیجه فتح شان را از بلندای هستی به نظاره نشسته اند.

 

 همه سبزپوشان پاسداری که تک تک مردم ایران،عراق و سوریه وامدار جهادعاشقانه شان هستند، دور شمع وجود سرداری می گردند که گویی خدا حفظش کرده بود تا با او و همرزمانش، به ملائک فخر بفروشد.

روزگاری که همه ما دور آتش سیاست گرم می شدیم ، سردار جانش را با عشق امامان و بزرگانی گرم می کرد که حرم شان در کربلاو نجف و سامرا و کاظمین و دمشق، مورد تطاول حرامیان بود. و حالا معلوم است کدام آتش ، جهنم بود و کدامش، سوزاننده جهنم نفس.

حاج قاسم فخر سپاه پاسداران و سپاه،فخر ملت ایران در جنگ با دشمنی است که بزرگ آتشمداران دنیا و منطقه برافروخته بودند تا ریشه حرم خدا را بسوزانند.

خدا قوت علمدار؛خسته نباشی سردار!  پیروزی مبارکت باشد.هنیئا مریئا لک.و درود بر همه رزمندگانی که با تو محشور بودند و خوشا به حال شهیدانی که در رکابت بودند و الان آنها هم به تو افتخار می کنند. طوبی لهم.

هزاران برتر از من،جز سجده برخضوع و فروتنی سردار سلیمانی، چه برگ سبزی دارند که تحفه درویش نباشد؟

دیر بپایی پهلوان.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =