وخامت اوضاع دریاچه ارومیه بدلیل افزایش بی‌سابقه دما و کاهش آب ورودی، درخواست توئیتر اینستاگرامی کاربران فضای مجازی از رئیس جمهور برای رسیدگی به حال این دریاچه خبرساز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دیشب و از حوالی ساعت ۲۲ موج انتشار پیام های درخواست رسیدگی دوباره رئیس جمهور به وضعیت دریاچه ارومیه در شبکه های مجازی بویژه توئیتر و اینستاگرام خبرساز شد.
بیش از ۶هزار درخواست فقط در اینستاگرام، عکس هایی با موضوع دریاچه ارومیه منتشر شد که نشان می داد موضوع دریاچه ارومیه برخلاف دولت قبلی که یک موضوع امنیتی به شمار می رفت به یک مطالبه زیست محیطی و اجتماعی تبدیل شده است.
بعد از ۴ سال تلاش دولت یازدهم و کندشدن میزان کاهش تراز آب دریاچه و نزدیک شدن به حالت تثبیت، از اواسط فصل بهار با افزایش دمای هوا و میزان تبخیر، بار دیگر وضعیت دریاچه ارومیه دچار چالش جدی شده و بنظر می رسد با بی توجهی برخی مسئولین که در انتخابات نیز حمایت خاصی از دولت نداشتند، شاهد اتفاقات ناگواری باشیم.

پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده، حامد رضایی والیبالیست های سابقا ملی پوش و هر سه نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی از جمله شرکت کنندگان در این درخواست بودند.

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    14 0
    خیلی روزهای سختی در پیش داریم دیروز شهر های جنوبی ایران گرمترین شهرای جهان بودنخدا به دادمون برسه تو این گرمای شدید و بحران بی آبی