ایسنا نوشت: طرح افزایش تعداد اعضاء کمیسیون‌های سیاسی و پاسداری از ولایت‌فقیه مجلس خبرگان به تصویب رسید.

در ادامه اجلاسیه سوم مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم)، طرح افزایش تعداد اعضاء کمیسیون‌های سیاسی-اجتماعی و پاسداری و حراست از ولایت فقیه مورد بحث و بررسی اعضای این مجلس قرار گرفت و پس از تصویب این طرح، برای انتخاب اعضاء جدید، رأی گیری انجام شد.

حجت‌الاسلام معلمی نماينده مازندارن در مجلس خبرگان رهبري طی نطقی پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی را فرصتی استثنایی دانست و گفت: به برکت مجاهدات چند ده ساله امام راحل و همراهی جمعی که با تحمل شکنجه ها و زندانها و بعضا در گمنامی به شهادت رسیدند. امام راحل کار انقلابی خود را با صداقت و اخلاص و هدفمندی آغاز کرد، خیلی ها مدعی اند در پیروزی انقلاب امام را راهی کرده اند اما آن دسته که حضورشان کارساز و موجب سقوط نظام ستمشاهی و برپایی جمهوری اسلامی شد متدینین و اهل اطاعت از مرجعیت تقلید بودند.

وی ادامه داد: امام عظیم الشان در این مسیر لحظه ای توقف نکرد و بعد از اتحال او، خلف صالحش همچون امام خود این راه را ادامه داد هر چند عده ای در این راه دچار دنیازدگی شدند اما همراهان جدید به فضل خداوند راه را می پیمایند و الان هم در صحنه دفاع در داخل و خارج از کشور ایستاده اند. اگر سری به مرزهای کشور بزنیم زحمت فوق العاده و رنج طاقت فرسای مرزداران غیور را حس خواهیم کرد . این عزیزان از عدم توجه مسئولین به مسائل مرز و مرزداران گله مند بودند، اما به عشق ولایت و دلدادگی به فرماندهی معظم کل قوا به کارشان ادامه می دهند این درحالی است که متاسفانه عده ای با دریافت حقوق های نجومی شان نظامی را مخدوش می کنند.

وی با انتقاد از تجمل هزینه های زاید و تشریفاتی به بیت المال، نارضایتی مردم را از پیامدهای این شیوه دانست و افزود: دنیازدگی بعضی از مسئولین و بروز اختلافات طبقاتی دور از حد انتظار و اسباب آزردگی مومنین و نیروهای حزب اللهی را فراهم می سازد . بیکاری جوانان نیز از نکاتی است که انواع فساد در جامعه را به دنبال خواهد داشت و دشمن نیز با بهره برداری سوء از اینگونه مسائل در انقلاب و باورهای مردم رخنه می کند.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =