کریمی با حکم وزیر ورزش مدیرعامل شرکت توسعه شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان، مهندس حسن کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن خمارلو مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: با حکم دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مهندس حسن کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور جانشین مصطفی مدبر شد.

وی افزود: کریمی پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بود و از امروز رسما به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی شرکت توسعه در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در هیات مدیره این شرکت نیز عنوان داشت: با حکم وزیر محترم ورزش و جوانان حسن کریمی به عنوان رئیس هیات مدیره و حسن کریمی، رضا معصومی راد، ژاله فرامرزیان ، حسن رباطی و بهروز منتقمی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری منصوب شدند.

خمارلو در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تودیع مصطفی مدبر و معارفه حسن کریمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه ساعت 10 امروز در ساختمان این شرکت واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

لازم به یادآوری است که پیش از این آقایان اکبر نوجوان، مصطفی مدبر، مناف هاشمی، علی آقازاده و حسن رباطی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور فعالیت داشتند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =