۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۴
دسیسه خونین قتل پیرمرد

«خبرجنوب» نوشت: پرونده سه جوان که با ترفندی ماهرانه پیرمردی را به منزلشان کشانده و سپس به قتل رسانده بودند وارد مرحله تازه ای شد.

چندی قبل وقتي جسد پيرمردي در شیراز پيدا شد، تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند. قرباني با دست ، پا و دهان بسته در گوشه ای افتاده و آنطور كه مشخص بود بر اثر اصابت جسم سخت جان خود را از دست داده بود.
با بررسی صحنه کشف جسد به دستور درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز جسد قربانی برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت.
چند روز از اين جنايت مرموز گذشته و هنوز عاملان قتل شناسايي نشده بودند. آنها سعي كرده بودند ردپايي از خود بر جاي نگذارند اما فكرش را نميكردند كه سرانجام دستشان رو ميشود.
اين پرونده ساعتی پس از کشف جسد در اختیار ماموران قرار گرفت و آنها توانستند سرنخ هایی از جنایت را به دست آورند. كارآگاهان از طريق آخرين مكالمات تلفني مرد مفقودشده توانستند به نخستين سرنخ دست يابند. به دنبال این موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.
شواهد بهدست آمده حاكي از آن بود كه مرد گمشده ساعتی قبل از کشف جسد به منزل جوانی رفته است . در چنين شرايطي اين مرد تحت نظر گرفته شد و درحاليكه نزدیک به چند روز از ناپديدشدن پیرمرد ميگذشت، این جوان در اطراف ممسنی بازداشت شد.
وی در همان تحقيقات مقدماتي اعتراف كرد كه پیرمرد را به قتل رسانده و جسدش را در صندوق عقب خودرو قرار داده و در مكاني ديگر رها کرده است. وی در بازجویی ها مدعی شد دو دوستش نیز از موضوع با خبر بوده اند. از این رو به دستور بازپرس پرونده هر دو متهم دیگر نیز بازداشت شدند.با آغاز بازجوييها از 2متهم دیگر معلوم شد آنها نقشه اين جنايت را از مدتي قبل طراحي كرده بودند.
مرد جوان گفت: از مدت ها قبل به دلیل موضوعاتی با او اختلاف شدید داشته و دنبال فرصت مناسبی بودم که هر طور شده انتقام بگیرم.
وی ادامه داد: این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم قصد نداشتم پیرمرد را به قتل برسانم. ميخواستم فقط از او انتقام بگیرم روز حادثه با قربانی تماس گرفته و خواستیم که به منزل ما بیاید. وقتی آمد با قصد و نیت قبلی با میله آهنی او را به قتل رسانده و سپس دست و پایش را بسته و داخل صندوق عقب گذاشتیم و در حالی که بیش از هشت ساعت از جنایت می گذشت به باغ جنت برده و رها کردیم. در ادامه متهمان جزئیات این جنایت را فاش کردند. به دنبال اعترافات هر سه متهم برای آنها قرار بازداشت موقت صادر شد.در تحقیقات مشخص شد که فقط یکی از آنها در قتل دخالت داشته است. بدین ترتیب این پرونده با صدور قرار مجرمیت برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    2 0
    قصد نداشتم پیرمرد را به قتل برسانم وقتی آمد با قصد و نیت قبلی با میله آهنی او را به قتل رسانده