مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد بیش از ۱۰۴ هزار تماس با مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهری در استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا جزء قاسمی تعداد حوادث ثبت شده در شهر های استان را نیز بیش از ۶ هزار مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد حوادث بالاترین سهم مربوط به حوزه انشعابات با تعداد بیش از ۵ هزار حادثه و کمترین تعداد نیز به خطوط انتقال آب با ۴۱ مورد اتفاق می باشد.

وی با اشاره به اینکه متوسط زمان رفع حوادث از هنگام تماس تا زمان رفع اتفاق از ۱۵۰ دقیقه در سال ۹۶ به ۹۰ دقیقه در سال جاری رسیده است افزود: با راه اندازی سامانه ۱۲۲ ابتدا در مرکز استان و سپس پوشش تمام شهر های استان زنجان شاهد کاهش چشمگیر زمان رسیدگی و رفع اتفاقات آب در استان هستیم.

جزء قاسمی اعلام کرد: در حوزه فاضلاب نیز در نیمه نخست سال جاری در سطح شهرهای استان زنجان تعداد ۱۳۴ فقره حادثه رخ داده است که بیشترین حوادث مربوط به شهرهای زنجان و ابهر می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همینطور خاطر نشان ساخت: در خسارت های وارده بر تاسیسات آب و فاضلاب شهری ، دستگاه های خدمات رسان در رتبه اول و پس از آن مشترکین آب و فاضلاب بیشترین عوامل خسارت به این تاسیسات بوده اند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه سامانه و خط تلفن ۱۲۲ آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان است، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب شهری راه اندازی شده و همچنان در صدد هستیم با تلاش همکاران شرکت،این مرکز بیش از پیش تقویت و تجهیز شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =