شهرداراصفهان با بیان این که اصفهان آباد را مردم و شهرداری با هم می سازند گفت: مردم بدانند تک تک پیشنهادها و انتقادهای آنها می تواند کارساز باشد و در جهت توسعه شهر اصفهان به نوعی راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، مهدی جمالی نژاد درباره چگونگی ملاقات با شهروندان و اینکه شهروندان از چه طریقی با او ارتباط برقرار می کنند با آرزوی داشتن روزهای پر برکت و امیدوار کننده در همه ایام برای تمامی شهروندان، از همراهی و دلگرمی صمیمانه همه مدیران برای سرعت بخشی به ارایه خدمات و امکانات به شهروندان تشکر کرد و گفت: یقیناً نتیجه این پشتیبانی تکریم، تسهیل و سرعت بخشی به امورخواهد بود.

وی حضور فعال و بی ریای مردم در برنامه های هفتگی شهرداری اصفهان در قالب طرح «هر هفته چندین افتتاح» را تقویت رویکردهای شهردانست و بيان كرد: اصفهان طی دو سال گذشته فرصتی دوباره برای ساختن پیدا کرد و یک جریان یک پمپاژ باور اجتماعی در جهت همراهی و همدلی و صمیمیت ایجاد شده و اینکه مردم با صداقت با مسئولان برخورد کنند و مسئولان نیز با صداقت پاسخگوی آنها باشند.

شهردار اصفهان معتقداست همان شاخص هایی که برای حکمرانی خوب در شهر از آن یاد می شود، خوشبختانه در شهر اصفهان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این برای اولین بار در شهر اصفهان اتفاق می افتد که شهردار اصفهان هر روز صبح، روز خود را با سلام به شهروندان و ارایه گزارش کاری از امور روزانه فعالیت های شهرداری به شهروندان شروع می کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =