۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

در حال حاضر برنامه‌ریزی برای تدوین 12 استاندارد ملی در اردبیل در دستور کار قرار داده شده است و یکی از اهداف مهم اداره کل استاندارد استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ هاشم علایی در جلسه برنامه‌ریزی‌ تدوین 12 استاندارد ملی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای تدوین 12 استاندارد ملی در اردبیل در دستور کار قرار داده شده است و یکی از اهداف مهم اداره کل استاندارد استان محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف ما تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همگام با توسعه اقتصادی استان است که در این زمینه تاکنون اقدامات قابل توجهی مبنای کار قرار داده شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر به فرجام برسد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: ارتقای توان تولید ملی درون‌زایی اقتصادی را دنبال می‌کند که این یک اصل اساسی و مهم برای ما است و امیدواریم در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

علایی بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های آزمایشگاهی در زمینه‌های مختف از جمله صنایع غذایی و امثال آن برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که برای تحقق این اهداف اقدامات اساسی مبنای کار قرار داده شده و هم‌اکنون نیز در زمینه‌های مختلف از جمله مواد معدنی و مصالح ساختمانی کار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استانداردسازی یک گام بسیار بزرگ برای رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که به همین منظور انجام این اقدامات برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به طور ویژه و اساسی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =