رئیس جمهور در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره رفع حصر گفت:اگر موضوعی از قبل در کشور بوده و ما می توانیم بر طبق قانون پایان بدهیم، باید پایان بدهیم.

رئیس جمهور گفت: به کجا می خواهیم برسیم؟ اقتدار یک دولت این است که مسائلش را سریعتر نهایی کند. مثل همین مسئله هسته ای. خوب بود که 20 سال طولش می دادیم. مقام معظم رهبری چند روز پیش که خدمتشان بودیم ابراز خوشحالی کردند که پرونده تمام شده است.اینجا را ببینید.

نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و خبرنگاران داخلی و خارجی سوالات خود را از روحانی پرسیدند. اینجا را ببینید.

گزارش روزنامه ای که فکر می کند هاشمی فمنیست شده

وطن امروز نوشت: برخی اظهارنظر‌های هاشمی رفسنجانی نشان می‌دهد او یک برنامه ویژه برای انتخابات مجلس نیز دارد. طی ماه‌های اخیر هاشمی رفسنجانی تمرکز ویژه‌ای بر حوزه زنان و رفتار زنان در برهه انتخابات داشته است. اینجا را ببینید.

استنباط شورای نگهبان از سخنان رئیس جمهور

نجات الله ایراهیمیان به روزنامه جوان گفت:در مورد فرمایشات ریاست محترم جمهوری؛ ایشان ناآشنا به قواعد حقوقی و قوانین نیستند و از ایشان به عنوان رئیس‌جمهور حقوقدان یاد می‌شود. منتها شاید مقام خطابه و منبر مجال پرداختن به همه دقایق حقوقی را ندهد. اینجا را ببینید.

سپاه پاسداران با اعزام یک فروند هواپیمای گشت دریایی هاربین، اقدام به شناسایی ناوهواپیمابر آمریکا در خلیج فارس و تصویربرداری از این ناو کرد. اینجا را ببینید.

پایگاه اطلاع رسانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: حرف آخر آیت الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار با جمعی از آزادگان 8 سال دفاع مقدس که در 26 مرداد امسال انجام شد، هم تقدیر است و هم هشدار. اینجا را ببینید.

رونمایی از رادارهای جدید نظامی

رادارهای بینا، نظیر و رادار متحرک کیهان توسط فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش رونمایی شد. اینجا را ببینید.

روزنامه آرمان در گفت و گویی با صادق زیبا کلام نوشت: عرصه سیاست عرصه آرمانگرایی و رویاهای عاشقانه نیست. اگر به من بود دلم می‌خواست نلسون ماندلا و واسلاوهاول، آن سانگ سوچی، مهاتما گاندی، دکتر مصدق یا مهندس بازرگان سرلیست اصلاح‌طلبان در تهران می‌شدند. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =