دستیابی به توسعه فرهنگی در گرو تحقق مدیریت کارآمد است

قائم مقام شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت توسعه پایدار شهر عنوان کرد: بدیهی است دستیابی به توسعه فرهنگی در گرو تحقق مدیریتی صحیح و کارآمد است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،مصطفی رضا حسینی گفت: توسعه فزاينده عرصه های مختلف کشور نیاز به مدیریت کارآمد و همه جانبه دارد.
وی از فرهنگ به عنوان مهمترين عنصر در عرصه های جامعه یاد و با تاکید بر اشاعه این مهم عنوان کرد: اين عرصه به اعتقاد کارشناسان فرآيند استفاده بهينه از منابع و امکانات موجود جهت تقویت فرهنگ و اشاعه آن به شمار مي‌رود.
این مسئول با بیان اینکه، منابع بي‌شمار مادي و انساني تنها با بهره‌گيري از مديريت کارآمد قابل بهره‌برداري است، اظهارداشت: مدیریت شهری به عنوان نهادی مردمی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد، نقش بسزایی در فرهنگسازی و ترویج آن ایفا می کند.
قائم مقام شهردار کرج اهميت زيربنايي مقوله فرهنگ را یادآور شد و افزود: پرداختن به امر توسعه فرهنگي از مهمترین مباحث دستگاه های مختلف خدمات رسان است.
وی نقطه آغازين حركت توسعه پایدار کشور در زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را تحول و توسعه فرهنگ ذکر و بیان کرد: نقش و اهميت مقوله فرهنگ به عنوان بستر و زيرساخت اصلي دیگر ساز و کار های اجتماعی بسیار مهم است.
رضاحسینی با تاکید بر بکارگیری استراتژي فرهنگي در دستگاه های مختلف خدمات رسان، اظهارداشت: تاکید این مقوله مهم بر ايجاد تغيير و بهبود شرایط فرهنگی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =