استاندار همدان گفت: اختلاف با رسانه ها در کمیته حل اختلاف خانه مطبوعات استان همدان طرح و نسبت به رفع آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان با ابلاغ بخشنامه اي خواستار تعامل رسانه اي وارتباط تنگاتنگ دستگاه هاي اجرايي استان با رسانه ها و طرح اختلافات و تنش هاي احتمالي در کمیته حل اختلاف خانه مطبوعات استان شد.

محمد ناصر نيكبخت در اين بخشنامه كه 19 مهر ماه خطاب به مديران كل و رؤساي دستگاه هاي اجرايي استان صادر شد، آورده است: خداوند بزرگ را شاکریم که ملت شریف ایران اسلامی ، در 29 اردیبهشت 96 با شرکت پرشوردر انتخابات و برگزیدن رئیس جمهوری دانشمند ، شجاع و مدبر ، امتداد تدبیر را برای میهن اسلامي رقم زدند.

در ادامه اين بخشنامه آمده است: اینک درآستانه فعالیت دولت دوازدهم ، با توجه به رویکرد و تأکید مؤکد رئیس جمهور محترم ، جناب آقای دکتر روحانی بر اجرای منشور حقوق شهروندی وقانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از آنجا که رسانه، یکی از ارکان مهم و مؤثر در ترویج فرهنگ مطالبه گری و زمینه ساز پاسخگویی شفاف مسؤولین به شمار می رود ، شایسته است ضمن تعامل سازنده وارتباط تنگاتنگ با رسانه ها اعم از دیداری ، شنیداری ، مکتوب و الکترونیکی، در صورت بروز هرگونه مشکل ویا تنش با اصحاب رسانه استان ، موضوع را ابتدا از طریق کمیته حل اختلاف مستقردرخانه مطبوعات استان پیگیری و در صورت عدم حصول توافق، حق پیگیری دستگاه از سایر مراجع نیز محفوظ خواهد بود.

لازم به ذکر است، پيش از اين در دولت يازدهم نيز استاندار همدان اعلام كرده بود كه هیچ یک از مدیران سازمان ها یا دستگاههای اجرایی استان حق شکایت از رسانه ها را ندارند مگر در موارد ضروری که باید روابط عمومی استانداری همدان را قانع کنند.

به گزارش خبرآنلاین، كارگروه رسانه به منظور بررسي و رفع مشكلات رسانه هاي استان و به دستور مستقیم استاندار همدان در دولت يازدهم در استان فعال شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =