چهارشنبه 27 دی 1396
یکشنبه 19 آذر 1396 - 05:37:37 چاپ

کارگاه تخصصی «استراتژیهای بازاریابی و فروش» در پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد

استان‌ها > سمنان - به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان، کارگاه تخصصی استراتژیهای بازاریابی و فروش توسط دکتر کامبیز حسین خان طهرانی، مدرس دوره های دانشگاه و مدیر و مشاور ارشد بازاریابی و فروش در پروژه¬های صنعتی و سازمان ها در پردیس این پارک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در اين کارگاه دکتر طهرانی با تعريف مديريت به عنوان علم و هنر به کارگيري منابع براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده، به بيان راهکارهاي انتخاب استراتژي مناسب براي تحقق اهداف کسب و کار (کسب درآمد) پرداختند.
در ابتداي اين کارگاه، برنامه ريزي، سازماندهي، هدايت و نظارت، به عنوان مراحل تعيين استراتژي مناسب بيان شد و استراتژي بازاريابي به عنوان مجموعه فعاليتهاي يک کسب و کار براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده، تعريف و تشريح شد.
دکتر طهراني ايجاد سبد ارزشي، برندسازي، در نظر گرفتن تخصص، ايجاد تمايز، انتخاب مناسب بازار هدف، در نظر گرفتن شرايط جغرافيايي و همچنين قدرت خريد خريدار و تمرکز روي اهداف کسب و کار را از اصول يک کسب و کار موفق برشمردند و به تشريح آنها پرداخت.
در اين کارگاه انواع بازارهاي اقتصادي (انحصار کامل، انحصار چندجانبه، انحصار رقابتي و رقابت کامل) معرفي و همچنین استراتژيهاي گوناگون قيمت گذاري محصولات (نزديک صفر، پرستيژي ، بسته¬اي، سبدي و...) با توجه به جامعه هدف و هدف خريدار از خريد محصول نيز بيان شد

 

46

کلید واژه‌ها : استان سمنان -
ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب
x