۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
ستاره‌هایی که بدموقع به دنیا آمدند!

پنجشنبه گذشته رونالدو توپ طلای پنجم خود را در برج ایفل دریافت کرد.

نوید اصغری - خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دو روز پیش توپ طلای سال 2017 جهان را از آن خود کرد.شاید این اتفاق برای همه اهالی فوتبال قابل پیش بینی بود که این جایزه به حق در سال 2017 متعلق به رونالدو است.دلیل این مطمئن بودن همه از دریافت این جایزه توسط رونالدو جایزه ها و عناوین فردی و تیمی رونالدو طی یک سال گذشته بوده است. کریستیانو امسال موفق شد جایزه بهترین بازیکن اروپا و بهترین بازیکن جهان را از فیفا به عنوان جایزه فردی دریافت کند.اما رونالدو همه این جوایز را تقریبا مدیون یک جام تیمی است،رونالدو به همراه رئال مادرید موفق شد لیگ قهرمانان فصل 2016-2017 اروپا را به دست آورد و همین جایزه به تنهایی کافی است تا او یک قدم از دیگر بازیکنان برای کسب توپ طلا پیشی بگیرد.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید روز پنجشنبه 16آذر(به تاریخ ایران) طی مراسمی در برج ایفل توپ طلای سال 2017 جهان را از مجله فرانس فوتبال دریافت کرد،تا همچنان مسی و رونالدو حکمرانان فوتبال جهان باقی بمانند.
اما این جایزه اگر قرار بود به یک بازیکن از رئال مادرید داده شود باید به بازیکنی غیر از رونالدو می رسید.ایسکو بازیکن جوان و اسپانیایی تیم رئال مادرید قطعا فصل قبل جزو بازیکنانی بود که برای رئال مادرید باید در هر مسابقه بازی می کرد و اگر او در بازی نبود ممکن بود حتی رئال در بازی های خود نتیجه لازم را نگیرد.
این ستاره جوان تقریبا از اواسط فصل گذشته حضوری چشم گیر در ترکیب رئال پیدا کرد و تا قبل از آن نیمکت نشین این تیم به شمار می آمد. او از زمانی که در ترکیب اصلی این تیم فیکس شد توانست به خوبی بدرخشد و هم خوب گلزنی کند و هم خوب پاس گل بدهد تا نقش کلیدی را در موفقیت زیدان و تیمش ایفا کند. او فصل پیش با بازی های درخشان خود حتی خامس رودریگز را به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل کرد و همین درخشش ها باعث شد تا رودریگز این فصل به شکل قرضی به بایرن مونیخ برود.
اما این بازیکن بازی هایش مثل تمام ستارگان حال حاضر مطرح فوتبال جهان زیر سایه ستاره ای مثل رونالدو قرار گرفت تا او نتواند جایزه فردی را کسب کند یا حتی جزو کاندیداهای بهترین بازیکن دنیا شود.
اما توپ طلای رونالدو در حالی دو روز پیش به این بازیکن اهدا شد که در رئال مادرید و از نگاه هواداران ایسکو بهترین بازیکن فصل قبل این تیم شناخته شده است و جایزه خود را دریافت کرده است.
شاید ایسکو هم مثل دیگر ستارگان فوتبال باید قربانی این حکمرانی توسط مسی و رونالدو در فوتبال جهان باشد و تا زمان حضور این دو در فوتبال، دریافت توپ طلا را در خواب خود ببینند.
کم نبوده و نیستند ستارگانی که زیر سایه رونالدو و مسی رفتند، ستاره هایی مثل ابراهیموویچ، بوفون و... که با حضور این دو فوق ستاره هیچ توپ طلایی را کسب نکردند. شاید این ستاره ها که در فوتبال بدون مسی و رونالدو قطعا هر کدام توان دریافت یک توپ طلا را داشتند، بد موقع به دنیا آمدند و بهتر بود 10 سال زودتر یا دیرتر متولد می شدند. البته حالا با مساوی شدن مسی و رونالدو در کسب توپ طلا و بهترین بازیکن جهان، ممکن است این حکومت از سال بعد به پایان برسد و این جایزه به ستاره هایی مثل ایسکو،نیمار و... برسد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =