در جلسه مشترک وزیر ارتباطات با اپراتورهای تلفن همراه، درباره مشکل قطع شدن ارتباط در مناطقی از تهران، مقرر شد در این مناطق تا رفع مشکل، مکالمات زیر 10 ثانیه هزینه‌ای برای مشترکان نداشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، آذری جهرمی در جلسه‌ای با مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه، مشکلات این اپراتورها در زمینه توسعه و ارتقای کیفیت ارتباطات در این حوزه را بررسی کرد.

وی در جلسه بررسی کیفیت ارتباطات تلفن همراه که با حضور مدیران عامل اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برگزارشد، با اشاره به اینکه کیفیت ارتباطات موضوع مهمی است،گفت: در بعضی از شهرها و مناطق، بعد از ارایه نسل 3 و 4 تلفن همراه، قطعی مکالمات افزایش داشته و کیفیت ارتباطات کاهش پیدا کرده است. وی تاکید کرد : البته بخشی از این مشکلات ارتباطی مربوط به تغییر تکنولوژی و عدم همکاری شهرداری‌ها در نصب و راه‌اندازی و در بعضی موارد جمع آوری سایت‌های تلفن همراه است.

آذری جهرمی با اشاره به ارزیابی سازمان تنظیم مقررات در حوزه کیفیت ارتباطات، تصریح کرد : میزان قطعی مکالمات و عدم آنتن دهی در یکی از اپراتورها در شرایط مناسبی نیست و در دو اپراتور دیگر هم در تمام شهر تهران کیفیت مناسبی ارایه نمی‌کنند و این باعث نارضایتی مردمی شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها مشکلات متفاوتی در این حوزه وجوددارد، افزود : در مناطقی که به نسل 3 و 4 مجهز شده اند به دلیل تبدیل تکنولوژی و کامل نبودن شبکه در مواقعی ارتباط برقرار نمی شود و ارایه سرویس دچار مشکل است .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکیدکرد : کیفیت ارتباطات در شبکه تلفن همراه از بهمن و اسفندماه 95 که در شرایط نامطلوبی قرار داشت تا کنون رو به بهبود بوده است .

همچنین در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل مشکلات خود را در توسعه و ارتقای کیفیت شبکه تلفن همراه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کردند.

عدم همکاری شورای شهرها و شهرداری های کشور، جمع آوری سایت‌ها توسط مراکز مختلف، ممانعت‌های مردمی بدلیل تصور درباره تاثیرامواج، ساخت مجتمع ها و برج های جدید در شهرها و دریافت عوارض‌های محلی از اپراتورها، از مشکلات مهمی بود که مدیران عامل اپرتورهای تلفن همراه در این جلسه مطرح کردند.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =