در ۲۰پربازدیدترین اخبار آذر، مطالبی مانند رویدادهای روز دانشجو به خصوص حواشی سخنرانی محسنی اژه‌ای قرار داشت.

در مهمترین خبر سیاسی امروز، نقل قولی از روحانی به چشم می خورد که گفت: جهان اسلام یکصدا مقابل طرح شوم علیه قدس بایستد.

پس از آن خبر مهم روز درباره این موضوع بحث می کرد که آیا گردشگر روس که به قم رفته بود، جاسوس بود؟ در این سرویس رمزگشایی یک اصلاح‌طلب از سکوت اصولگرایان در مقابل افشاگری‌های احمدی‌نژاد هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس اقتصادی گزارشی درباره خانه‌های میلیاردی تهران بازدید زیادی داشت. پس از آن، عنوان شد ۱.۵ میلیون نفر، در حال مهاجرت از کشور هستند. موضوع افزایش قیمت ۳ میلیونی یک خودروی اتومات در ۳ روز هم برای مخاطبان جذاب بود.

پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی درباره کشته شدن خواننده زن در سانحه رانندگی بود. همچنین خبر جشن تولد یک میلیون دلاری بازیگر زن پربازدید بود و بازار داغ کنسرت‌ها در سرمای پاییزی هم برای مخاطبان جذابیت داشت.

خبری که در سرویس جامعه به نقل از کیهان منتشر شد پربازدیدترین مطلب بود: مأموران فرودگاه بلگراد، زنان و مردان ایرانی را در برابر یکدیگر برهنه کردند. مخاطبان زیادی هم فهمیدند چربی شکم شان به دلایل زیادی آب نمی‌شود. همچنین خبری درباره سوت بلبلی محسنی‌اژه‌ای، در جمع دانشجویان! بازدید زیادی داشت.

یک تحلیلگر در پربازدیدترین مطلب سرویس بین الملل گفت ریاض مانند ماری زخمی است. سخنگوی وزارت خارجه هم در واکنش به خبر کیهان اعلام کرد تعبیر برهنه‌کردن مسافران ایرانی در بازرسی فرودگاه‌های خارجی درست نیست. در این سرویس جنگ لفظی میان اردوغان و نتانیاهو هم مطلب پربازدید بعدی بود.

در سرویس طنز هم پشت‌پرده شایعه قتل خاوری! لو رفت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =