ایلنا نوشت: نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس گفت: لازمه ائتلاف، تنازل است و نمی‌توان انتظار داشت که یک لیست ائتلافی درست همچون یک لیست حزبی یکدست باشد.

احمد توکلی در واکنش به حضور خود در کنار اکثریت نامزدهای تندرو در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در تهران، با تاکید بر این‌که حضور در یک لیست ائتلافی لزوماً به معنای پذیرش همه اعضا و اجزای یک ائتلاف به صورت مستقل نیست، اظهار داشت: من سرجمع و با درنظر گرفتن جمیع جهات پذیرفتم که در لیست ائتلاف اصولگرایان حضور داشته باشم.

وی اضافه کرد: همان‌طور که حضور افراد تندرو در این لیست می‌تواند تاثیرگذار باشد، قرار گرفتن افرادی همچون من و چندنفر دیگر نیز بر آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود و همان‌طور که گفتم، من با درنظر گرفتن جمیع جهات و به صورت سرجمع لیست ائتلاف اصولگرایان را پذیرفتم.

توکلی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در لیست ائتلاف اصولگرایان تعداد نامزدهایی که فارغ از مسائل جناحی به دنبال کار تخصصی هستند، بسیار اندک و بی‌تاثیر نیست، گفت: افراد بهتر از من در این لیست حضور دارند.

این نماینده مردم تهران در مجلس نهم همچنین در توضیح دلایل خود برای پذیرش لیست ائتلاف اصولگرایان و قرار گرفتن در کار اصولگرایان تندرو، یادآور شد: لازمه ائتلاف، تنازل است و نمی‌توان انتظار داشت که یک لیست ائتلافی درست همچون یک لیست حزبی یکدست باشد.

توکلی خاطرنشان کرد: نمی‌شود طوری عمل کنیم که همه اعضای یک ائتلاف کاملاً راضی باشند، اما شرایط ائتلاف این‌طور ایجاب می‌کند که همه به نتیجه آن تمکین کنیم.

23220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    29 2
    اصلا چرا افراطی ها برن مجلس که شما بخواین کنترلشون کنین ؟ . مردم سرجمع به هیچکدومتون رای نمیدن .
  • نظري A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    23 2
    پس 4 سال ديگه به جاي پرداختن به امورات مردم دنبال كنترل هم ليستي هاي تندرو غير قابل كنترل خواهيد بود و يك دوره ديگه هم از عمر مردم به بطالت سر ميشه
  • مجید IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    28 2
    گفتند تندروها را کنترل میکنیم میتوانید یک مورد از کنترل را در مجلس فعلی را بگویید؟ نه اقای توکلی شما سکوت کردید و تندروها در مجلس دولت را تحت فشار قراردادند میخواهید من مثال بزنم؟به تعدادکارتهای داده شده به وزرا نگاهی بکنید
  • بی نام GB ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    12 4
    سرلیست شما بزرگترین تندروه مطمن باشین خودتون کنترل میشین
  • ساره IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    1 0
    ای توکلی توکلی تو کی میخوای قبول کنی مردم جیگر نیستن اقای زیبا کلام دو کلمه هم با فامیلت حرف بزن