تمرینات تیم‌ملی فوتبال همچنان ادامه دارد. تمریناتی که مردم نامحرم هستند و نباید از آن خبرسازی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دور جدید تمرینات تیم ملی برای بازی با کره جنوبی همچنان پشت درهای بسته پیگیری می شود. خبرنگاران و هواداران حق ندارند بدانند در تمریناتی که بدون بازیکنان استقلال و پرسپولیس و لژیونرها برگزار می شود ، دقیقا چه خبر است.  

این اولین بار است که کارلوس کی روش چنین استراتژی سختگیرانه ای برای تیم ملی دارد. او حتی انتشار تصویر در اینستاگرام های بازیکنان را هم ممنوع کرده و می خواهد همه چیز بسته باشد. شاید بگویید بنای چنین تصمیمی ، کم کردن حاشیه هاست برای اینکه تیم با تمرکز بازی برای بازی بزرگ صعود برابر ازبکستان اماده شود. شاید هم همین طور باشد. اصلا شاید تمرینات بعد از شنبه را می شد این طور توجیه کرد که به دلیل ماه مبارک رمضان ، گرمی هوا و شرایط دشوار بچه ها برای تمرین ، آنها به دور از چشم مردم و خبرنگاران تمرین می کنند.

این تمرینات برگزار شده اما اگر درهایش بسته بوده ، برای تمرینات ریکاوری و نه خیلی تاکتیکی بوده اما کارلوس کی روش همچنان دلخور است و این دلخوری اش را با بستن درهای تیم ملی روی نمایندگان رسانه های گروهی تلافی می کند. 

تو دلخور است از اینکه در دعوای با برانکو تنها مانده بود و حالا سفت چسبیده که بگوید دارد همه کار را خودش تنهایی می کند. خودش تیم دارد ، بچه هایش را جمع می کند ، خودش رسانه است و خودش تیم را به جام جهانی می برد. بدون کمک هیچ یک از رسانه ها و دستیاران سابقش و هر چیز اضافه ای که بخواهید فکرش را بکنید.

البته در اولویت اول موفقیت تیم است و بی شک بسیاری از رسانه های ایرانی حتی وقتی او اینچنین سختگیرانه مجازات شان می کند چون بیش از این نمی توانستند در دعوای با برانکو ، یک طرفه حامی سرمربی تیم ملی باشند ، هنوز هم به رفتارهای سرمربی برای موفقیت احترام می گذارند اما این بستن درهای تیم ملی و محروم کردن مردم از اتفاق های تیمی که قرار است در یک بازی با شکوه ، در همان اواخر خرداد ، بار دیگر جهانی مان کند ، چندان مجازات و رفتار مناسبی نیست. 

کاش کی روش درهای تیم ملی را به روی مردم نبندد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیروش A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    78 5
    دوست دارم به کسی ربطی نداره
  • بی نام A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    69 8
    انتشار چنین مطالبی هیچ نفعی ندارد جز به هم زدن آرامش تیم. کارلوس اینطور صلاح دیده و ربطی به کسی نداره.
  • mm A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    34 2
    تیم ملی نسبت به حریفانش هیچ گونه برتری مالی و سخت افزاری ندارد. یک برتری نفری داره، حالا کیروش قصد داره با برتری اطلاعاتی شرایط رو مساوی کنه و شما از حرفه ای گری چه میدانید؟ الحق که کیروش در ایران تنهاست
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    33 2
    کیروش هر کاری بکنه درسته .
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    32 2
    کیروش عزیز و بزرگ .
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    51 3
    چون جاسوس زیاد هست
  • و IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    30 52
    بیربط و بی منطق ترین مطلبی بود که تا حتالا تو خبر آنلاین خوندم یاد استدلال های کیهان افتادم