در ۲۶ آذرماه، لو رفتن پشت پرده حملات علیه رئیس جمهور بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی، نقل قولی از پزشکیان پربازدید بود که گفت: می‌توانم ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشم. یک گزارش پربازدید هم افشا کرد چه کسانی، پشت‌پرده فضاسازی و حملات سنگین علیه روحانی قرار دارند؟ در این سرویس، انتشار انتقادهای کواکبیان به قوای سه‌گانه هم پرمخاطب بود. او گفت: مگر چقدر زمان داریم؟ مردم خانه‌تکانی‌مان می‎کنند!

در سرویس اقتصادی احتمال حذف ناگهانی خودروهای ارزان از بازار پربازدید بود. پس از آن، قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی در بازار مشتریان زیادی داشت و برای مخاطبان هم مهم بود بدانند سپرده‌گذاران بانکی چقدر درآمد داشتند؟

یک بازیگر زن در سرویس فرهنگی گفت: نمی‌توانستم در سینمای فاسد قبل از انقلاب کار کنم. این سخن او، پربازدیدترین مطلب شد. همچنین گزارشی با تیتر همایون شجریان برگزیده مردم شد، محسن چاوشی برگزیده کارشناسان بازدید زیادی داشت. انتقاد تند از مریل استریپ در ماجرای رسوایی واینستین هم پرمخاطب بود.

پربازدیدترین خبر اجتماعی به نخستین تعطیلی مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا در سال ۹۶ اختصاص داشت. پس از آن، گفت‌وگو با دختر ۲۰ ساله‌ای که ۱۱ بار زبان افعی را بوسیده، مورد توجه مخاطبان بود و یک نماینده هم درباره مرگ آیت الله هاشمی اظهارنظر کرد وجود حتی ذره‌ای از مواد رادیواکتیو در بدن طبیعی نیست!

گزارشی تحلیلی درباره وضعیت ایران-عربستان و احتمال ادامه رویارویی آنها بازدید زیادی در سرویس بین الملل داشت. پس از آن، واکنش بعیدی‌نژاد به مقاله ایندیپندنت درباره ولیعهد عربستان پربازدید بود و از آن سوی کره زمین هم خبر رسیده که نیویورک‌تایمز به خاطر مقاله ظریف با سفیر سعودی درافتاد.

در سرویس طنز، حاشیه‌های دیدنی ضرب‌وشتم یک دست‌فروش! پربازدید شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    29 2
    پشت پرده حمله به روحانی فقر بیکاری رکود وبیعدالتی درتوزیع منابع کشور است