وزیر دفاع درگذشت پدر سردار حمید عسگری را تسلیت گفت

سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خطاب به سردار عسگری گفت: رحلت آن فقید سعید که بی شک سهم مهمی در پرورش مجاهدی صادقو خدمتگزاری امین به نظام مقدس جمهوری اسلامی چون شما را داشته‌اند را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ امیر سرتیپ حاتمی، در پیامی درگذشت حاج محسن عسگری پدر سردار حمید عسگری مشاور حقوقی وزیر و جانشین معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به ایشان تسلیت گفت.

متن پیام امیر سرتیپ حاتمی بدین شرح است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید عسگری

سلام علیکم

خبر درگذشت ابوی گرامیتان موجب تالم و تاثر فراوان گردید، اینجانب فقدان آن فقید سعید را که بی‌شک سهم مهمی در پرورش مجاهدی صادق و خدمتگزاری امین به نظام مقدس جمهوری اسلامی چون شما را داشته‌اند تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

همچنین سردار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در پیامی درگذشت پدر سردار حمید عسگری را تسلیت گفت.

در متن این پیام نیز آمده است:
سردار پاسدار حمید عسگری

بدینوسیله درگذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و و رحمت واسعه و علو درجات برای آن فقید سعید و نیز صبر و اجر برای بازماندگان محترم را آرزومندم.
جهاد و خدمات انقلابی و مردمی جنابعالی از ابتدای جوانی تاکنون بیانگر خانواده ارجمندی است که تحت مدیریت آن پدر بزرگوار فرزندی چون جنابعالی برای پاسداری در سپاس اسلام تربیت یافته است.

لازم به ذکر است، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید عسگری از فرمانده هان ارشد دفاع مقدس، همرزم شهید بزرگوار محمود کاوه فرمانده لشگر ویژه شهدا، همچنین رئیس ستاد لشگر ویژه شهدا، فرمانده سپاه همدان و بیش از 4 سال معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، که هم اکنون مشاور حقوقی وزیر دفاع و جانشین معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشنیبانی نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

یادآوری می شود، مراسم ترحیم مرحوم «حاج محسن عسگری» امروز جمعه 12 آبان ماه از ساعت 10 تا 11:30 در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =