دارا بودن حمل و نقل ایمن و روان نیاز امروز مازندران است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست کارکنان حوزه کاری این معاونت ضمن با اهمیت برشمردن بخش حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود : نیاز مبرم امروز مازندران دارا بودن حمل و نقل ایمن ، راحت و روان است.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران ، علي نصيري در اين نشست كه با هدف بررسي فعاليتها و اقدامات در دست اجراي اين معاونت برگزار گرديد ، ضمن قدرداني از خدمات قابل توجه كاركنان اين حوزه افزود : نياز امروز استان داشتن حمل و نقل ايمن ، راحت و استاندارد بوده ، از اين رو بايد براي رسيدن به اين هدف از هيچ تلاش وكوششي دريغ نكرد.

وي در ادامه ضمن اشاره به ادغام صورت گرفته حوزه حمل و نقل و پايانه ها با مجموعه راهداري اظهار داشت : هم سويي اين دو حوزه مي تواند نقش بسيار مهمي در جهت استاندارد سازي ، نظارت دقيق و ايمني بيشتر در بخش حمل و نقل جاده اي ايفا نمايد.
نصيري خواستار نظارت دقيق تر كارشناسان اداره مسافر و كالا اين اداره كل از مجموعه هاي پايانه ها ي بار و مسافر شد و خاطر نشان ساخت : نظارت دقيق و مستمر كارشناسان و مسولين مربوطه مي تواند ايمني ، راحتي و رواني حمل و نقل حوزه ياد شده را تضمين نمايد.
معاون حمل و نقل اين اداره كل در ادامه به انعكاس بروز و دقيق فعاليتها و عملكرد مجموعه حمل و نقل اشاره و افزود : آگاهي بخشي مردم و تنوير افكار عمومي از عملكرد حوزه حمل و نقل مي تواند گام ارزنده اي در جهت مشاركت و تعامل آنها با خدمتگزارانشان در اين بخش باشد.
گفتني است در اين نشست علاوه بر معاون حمل و نقل ، ديگر روساي ادارات ستادي و كارشناسان مربوطه در اين حوزه ، به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود در جهت بهبود وضعيت موجود پرداختند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =