آمادگی کامل ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان سمنان در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در تابستان 96

در جلسه تسهیلات خدمات سفر شهرستان سمنان که با حضور سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمنان و اعضای ستاد برگزار شد سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمنان با اشاره به اقدامات مطلوب از سوی اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان گفت با ارئقای خدمات مطلوب شاهد افزایش رضایت مندی مسافران و گردشگران خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین وی با اشاره به افزایش 182 درصدی بازدید کنندگان از اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان سمنان در نوروز 96 از رشد 90 درصدی گردشگران خارجی در این ایام نیز خبر داد.
فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمنان اطلاع رسانی مطلوب به مسافران در خصوص اماکن تفریحی،اقامتی و تاریخی را از نکات قابل توجه مدیران متولی عنوان نمود و از افزایش سایتهای گردشگری خانه رنجبران- خانه حاج ناصر- موزه حیات وحش دانش آموزی- موزه تاریخ طبیعی محیط زیست- آسیاب طاووس در امام حسین (ع) در نوروز 96 در شهرستان سمنان خبر داد.
وی از آمادگی کامل ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان سمنان در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در بخشهای گردشگری ،اقامتی و تفریحی و...در تابستان 96 خبر داد.
دانایی روسا و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان را به ارائه خدمات مطلوب به مسافرین فراخواند و بر ترمیم و بهسازی ورودی و خروجی های شهر و جاده های بین راهی تاکید نمود.
در ادامه جلسه دوست محمدی سرپرست میراث فرهنگی شهرستان سمنان ضمن ارائه گزارش و آماری از وضعیت تاسیسات اقامتی و گردشگری در سطح شهرستان گفت: مردم سمنان مردمانی مهمان نواز هستند و می طلبد که همه مسئولین در کنار مردم برای استقبال از مهمانان تابستانی تمام شرایط را فراهم کنند. او ضمن اعلام آمادگی مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان جهت خدمات رسانی به گردشگران ورودی طی ایام تابستان اظهار داشت: اکیپهای نظارتی با همکاری ارگانهای ذی ربط طی این ایام فعالیت و نظارت خود را بر مراکز خدمات رسان در راستای خدمات دهی بهتر به گردشگران بیشتر خواهند نمود.
فعالیت گشتهای نظارتی از واحدهای صنفی ،نصب تابلوهای اطلاع رسانی،پاکسازی و زیباسازی شهری،افزایش ساماندهی چشمه های سرویس بهداشتی در ورودی شهر(شهدای گمنام)،ساماندهی پارکینگ های سطح شهر،استقرار آلاچیق در پارک ها،اجرای اقدامات امنیتی و تراقیکی در سطح شهر و پارک ها توسط نیری انتظامی و پلیس راهور ،هماهنگی با آ؛موزش و پرورش و اماکن بقاع متبرکه در خصوص اسکان مسافران و زائران و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای از قبیل اصلاح شیب شیروانی ،ایمن سازی فیزیکی نقاط حادثه خیز ،لکه گیری آسفالت راههای مواصلاتی،تعویض پرچم های فرسوده ،تعویض نیوجرسی ها و شستشوی تابلوها ،نورپردازی و رنگ آمیزی تقاطع غیر هم سطح سمنان،نصب باتومی ، چشم گربه ای ، تابلو و علائم ،خط کشی محورهای مواصلاتی از جمله اقدامات کمیته 11 گانه خدمات سفر شهرستان سمنان در تابستان 96 خبر داد.
در پایان از برخی از دستگاه‌های عضو ستاد در ارائه خدمات به مسافران نوروز 96 توسط سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان تقدیرشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =