اجرای پروژه آموزشی توسعه مدیریت در شرکت برق منطقه‌ای سمنان

مراسم اختتامیه پروژه توسعه مدیریت 2 با حضور مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران وکارشناسان شرکت کننده در این پروژه آموزشی در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید میرحاج شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین علیرضا امینیان مدیر دفتر سازماندهی و برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به ضرورت رشد و ارتقاء علمی و مدیریتی مدیران و کارشناسان گفت : هدف از اجرای دومین پروژه آموزشی توسعه مدیریت ،پرورش مهارتهای سطوح مختلف مدیریتی در میان مدیران پایه و میانی و جمعی از کارشناسان مسئول به عنوان مدیران بالقوه بوده است.
وی مهمترین نتایج و دستاوردهای اجرای این پروژه را ، ارتقای دانش و مهارتهای مدیرتی ، در زمینه هایی همچون مهارتهای ارتباطی موثر ، مربیگری و توجه بیشتر به نیروی انسانی تحت سرپرستی ، افزایش انگیزه در پرسنل ، فنون سخنرانی ، افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری ،و ایجاد و توسعه رویکرد سیستمی در میان مدیران برشمرد.
رضا جوشن، مدیر پروژه توسعه مدیریت 2 درخصوص شیوه اجرای این پروژه گفت : به منظور افزایش اثربخشی ، دوره ها بصورت آموزشی - مشاوره ای، اجرا و مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان علاوه بر حضور در دوره های آموزشی ، از مشاوره اساتید در آن حوزه نیز بهره مند شدند .
مدیر پروژه توسعه مدیریت 2 همچنین گفت: در اجرای بخشی از پروژه مدیریتی به شیوه کارگاه های آموزشی از روش یادگیری شتابنده استفاده شد که طی آن با طراحی بازی ها و نمایش عکس و فیلم، ضمیر ناخودآگاه فراگیران با موضوع در گیر گردید .
خانم ملک پور رئیس گروه آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان نیز با اشاره به اهمیت آموزش در سازمان ها گفت: آموزش از مهمترین مسائلی است که جهت رشد و توانمندی شخصیت فردی و اجتماعی هر یک از کارکنان به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم باید در نظر گرفته شود .
ملک پور با اشاره به اجرای پروژه توسعه مدیریت در شرکت برق منطقه ای سمنان ، کیفیت دوره های آموزشی برگزار شده را بسیار خوب دانست و افزود : با حضور اساتید مجرب و کار آزموده و با همکاری گروه آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان این دوره های آموزشی با کیفیت مطلوبی به انجام رسیده است .
وی برگزاری این آموزش ها را نشانه تمایل شرکت برق منطقه ای سمنان برای حرکت در مسیر افزایش بهره وری و توسعه خدمت سازمانی و خلاقیت عنوان نمود .
گفتنی است پروژه آموزشی توسعه مدیریت 1 ، بمنظور ارتقاء شایستگی ورضایتمندی شغلی کارکنان در سال 1390 با برگزاری دوره هایی چون : كابوس مديريت ، روياي رهبري - عبور از موانع - توسعه خلاقيت - مهارت هاي تصميم گيري - هيجان تغيير- راز موفقيت - مديريت برخود - مديريت دلنشين - ارتباطات موثر - مديريت مذاكرات -سازمان غير رسمي ، برای مدیران و کارشناسان مسئول برگزار گردیده بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =