تعدادی از روستاهای استان مرکزی فاقد دهیاری هستند و ضرورت دارد که اعتبارات مربوط به توسعه این روستاها با هماهنگی و نظارت فرمانداری ها هزینه شود.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در نشست بررسی اعتبارات روستاهاي فاقد دهياري که با حضور فرمانداران شهرستان ها و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد بر این نکته تاکید کرد و گفت: به منظور استفاده بهینه از اعتبارات تخصیص یافته برای توسعه و رونق اقتصادی روستاها ، به فرمانداري ها تا پایان مردادماه سال جاری فرصت داده می شود تا اعتبارات ارزش افزوده اي كه در قالب سرفصل اشتغال زايي و سرمايه گذاري تخصیص یافته را تعيين تكليف نمايند.
عزیز فیلی ادامه داد: فرمانداري های استان ضمن ارائه گزارش از هزينه كرد اعتبارات سرمايه گذاري و اشتغالزايي در روستاهای فاقد دهیاری،‌ مانده اعتبارات مذكور را تا پایان مرداد به حوزه عمراني استانداری گزارش نمايند.
وی به تشريح اعتبارات روستاهاي فاقد دهياري از محل ارزش افزوده و آلايندگي پرداخت و نكاتي را در رابطه با لزوم توجه بیشتر به روستاهایی که دهیار ندارد ، بیان کرد و افزود: در خصوص اعتبارات ارزش افزوده و آلايندگي سهم روستاهاي فاقد دهياري لازم است طبق سرفصل های تعیین و ابلاغ شده از سوي معاونت هماهنگي امور عمراني اقدام و گزارش آن به این حوزه ارسال شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =