برگزاری نشست سراسری کارشناسان امور زنان میراث فرهنگی در شهرکرد

ایرنا نوشت : نخستین نشست سراسری کارشناسان امور زنان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور روز پنجشنبه در شهرکرد برگزار شد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی به این نشست سراسری گفت: عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران مصداق بارز اهمیت و نقشی است که می توان آن را در توجه و تاکید مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه مشاهده نمود.
زهرا احمدی پور در ادامه این پیام افزود: از محورها و پایه های اساسی اقتصاد مقاومتی که بارها به آن اشاره شده است، صنعت گردشگری است. بوم گردی به عنوان یکی از مقاصد جدید گردشگران می تواند به ایجاد اشتغال با محوریت زنان در جامعه تبدیل شود و یکی از اساسی ترین وظیفه میراث فرهنگی در اقتصاد مقاومتی، بهره برداری از بناها و بافت های تاریخی است.
در این پیام تصریح شده است: عملکرد دولت یازدهم در تعاملات جهانی، بازآفرینی امید و نشاط ، اعتدالگرایی و برجام منجر به خلق حماسه بزرگ انتخابات 29 اردیبشهت شد. بی تردید این حضور عظیم و حماسی می تواند پشتوانه دولت دوازدهم در فضای پسابرجام به منظور سرعت بخشی به روند توسعه و پیشرفت کشور و جامعه زنان ما باشد.
معاون رییس جمهوری در پایان این پیام خاطرنشان کرد: نشست سراسری امور زنان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، اولین گام نظام مند در نشان دادن زحمات و تلاش و اهتمام زنان سازمان است و امیدواریم با همدلی و همراهی مسئولان دولت تدبیر و امید به سمت اعتلای جایگاه زنان و خانواده گام برداریم.
نشست سراسری کارشناسان امور زنان و خانواده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سه رویکرد هم افزایی و آشنایی بانوان به وظایف حوزه کاری خود، اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب با حضور مشاور امور زنان و خانواده و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =