مدیرکل نظارت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته تعداد ۱۵۵هزار۳۳۷ نفر اشتغال در مناطق روستایی کشور ایجاد شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، عليرضا نخعي ظهر امروز در نشست بررسي طرحهاي ارتقاء توليد در مناطق روستايي استان افزود: با توجه به اينكه سال گذشته دستگاههاي اجرايي ايجاد ۱۴۴هزار شغل را تعهد داشت ۱۵ درصد از ميزان تعهد بيشتر شغل ايجاد شد.

وي ميزان تسهيلات واگذار شده را بيش از ۱۶۴ميليارد ريال عنوان كرد افزود: اين ميزان تسهيلات از محل منابع داخلي و صرفه جويي دستگاههاي اجرايي واگذار شده است.

وي با بيان اينكه بيشترين اشتغال در حوزه كشاورزي، دامپروري و صنايع تبديلي است افزود: امسال در بخش كشت گياهان داروئي، پرورش ماكيان و زنبورداري برنامه ريزي شده است.

وي با بيان اينكه پيش بيني مي شود در سال جاري به همين تعداد اشتغال در سطح كشور ايجاد شود افزود: تا كنون در سالجاري تعداد چهار هزار و ۵۰۰شغل با واگذاري ۲۳ميليارد ريال تسهيلات در بخش روستايي ايجاد شده است .

به گفته وي، اين تعداداشتغال با همكاري دستگاههاي اجراي از جمله بنياد شهيد، كميته امداد امام خميني(ره)، راهداري و حمل و نقل جاده اي، بهزيستي، امور عشاير و بسيج سازندگي ايجاد شده است.

وي وضعيت استان چهارمحال وبختياري را مطلوب ارزيابي كردو افزود: تعهد استان چهارمحال و بختياري در سال گذشته ۱۰۰درصد اجرايي شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =