باشگاه‌خبرنگاران‌جوان نوشت: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: اولین میثاق مرکز پزشکی حج و زیارت خدمت رسانی به زائران حج تمتع 96 است، همچنین امروز قصد داریم تا آخرین هماهنگی‌ها را در رابطه با حج انجام دهیم.

علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در همایش پزشکان حج که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به آخرین هماهنگی‌های حج 96 اظهار داشت: خدمت به زائران حج تمتع 96 و انجام احکام حج دو افتخاری است که نصیب پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلاتی که منجر به تاخیر در اعزام حجاج ایرانی شد، افزود: افزایش تعداد متقاضیان حج تمتع، اسکان زائران، هماهنگی هواپیماها، تأخیر در تشکیل کاروان های حجاج ایرانی از جمله مشکلات و مسایلی هستند که منجر به تأخیر در اعزام حجاج به عربستان شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به مشکل گرما زدگی حجاج بیان کرد: مشکل اصلی ما در زمان برگزاری مراسم حج گرما زدگی حجاج است، چراکه امسال حدود 2 هزار و 100 زائر بالای 80 سال داریم و این موضوع مسئولیت‌ بیشتری را بر عهده کادر پزشکی حج و زیارت می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: زمان برگزاری حج امسال برای زائران طولانی‌تر است، بنابراین پزشکان حج و زیارت باید خدمات رسانی و سرویس‌دهی بهتر و بیشتر‌ی را در طول تشرف خود به حجاج ارائه کنند.

مرعشی در پایان گفت: اولین میثاق مرکز پزشکی حج و زیارت خدمت رسانی به زائران حج تمتع 96 است، همچنین امروز قصد داریم تا آخرین هماهنگی‌ها را در رابطه با حج 96 انجام دهیم.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =