۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
۵ روش برای افزایش درآمد

برخی فکر می کنند تنها با دریافت پاداش از شرکتی که در آن کار می کنند، می توانند حقوقشان را افزایش دهند. اما این چنین نیست. راه های دیگری نیز برای افزایش درآمد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افراد تنبل و کسانی که مدام غر می زنند؛ اقتصادی فکر می کنند .زیرا تا زمانی که حقوق مضاعف یا پاداش از محل کار خود نگیرند راهی برای افزایش درآمد ندارند. اما برخی نمی دانند که با راه های مختلف می توانند صدها پوند به حقوق خود اضافه کنند.

شغل دوم

بیشتر کار کنید تا بیشتر پول بگیرید. این یکی از واضح ترین راه برای بیشتر پول درآوردن است. اما باید به طور دقیق شغل دوم خود را انتخاب کنید تا درآمدهایتان بیشتر شود. یکی از شغل هایی که می توانید به به عنوان شغل دوم انتخاب کنید، مشاغل آنلاین و فروشندگی است.

اجاره تقریبا هرچیزی

برخی فکر می کنند محل اقامت و یا حتی وسایلی که استفاده می کنند حتما باید برای خودشان باشد، اما بسیاری از مردم متوجه نیستند که مجبور نیستند اموال به نام خود داشته باشند. تا زمانی که اجاره نامه به شما اجازه می دهد، می توانید هرچیزی را اجاره کنید.

علاوه بر این، سازمان های اقتصادی مانند انجمن جهانی اقتصاد، پیش بینی می کنند که تا سال ۲۰۳۰ هیچ کسی به طور واقعی صاحب لوازمی نخواهد بود و در عوض ترجیح می دهند هر لوازمی در زمان خاصی که احتیاج دارند را اجاره کنند. شرکت ها نیز از طریق اجاره دادن یا اجاره گرفتن پول بیشتری صاحب می شوند.

پول خود را پس بگیرید

میلیاردها پوند ارزش بیمه نامه ها، حقوق بازنشستگی، سرمایه گذاری و جوایز بیمه در حساب ها خاموش مانده اند. این پول ها هم به دلیل پیگیری نکردن افراد یا اطلاع رسانی اشتباه دست نخورده مانده است. به همین دلیل به خصوص در بیمه ها پول ها مانده است.

بازپرداخت نقدی

همگی از بهره هایی که شرکت ها و بانک ها پرداخت می کند، خبر داریم. یکی از راه کارها برای دریافت پول این است که از بهره هایی که به فرد تعلق می گیرد استفاده کند.

سرمایه گذاری در درآمد

اکثر سرمایه گذاری ها نوعی خودِ درآمد را تولید می کنند. اگر شما به دنبال این هستید که به طور خاص افزایش درآمد را هدف قرار دهید، بهتر است که به سمت سرمایه گذاری بروید. خرید و فروش یکی از روش های خوب برای افزایش درآمد است. به همین ترتیب زمینه سرمایه گذاری شما نیز افزایش پیدا می کند.

 

منبع: ایندیپدنت

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    6 0
    اینایی که رفتی ترجمه کردی تو ایران با اقتصاد رانتی جواب نمیده؛ وقت خودتو هم با اینا تلف نکن
  • فرشید A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    3 0
    هواست هست اینجا کجاست؟