مشارکت سرمایه گذاران و تقویت ساخت و سازهای اصولی درآمد زایی در شهر را به دنبال دارد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: جذب سرمایه گذاران و تقویت ساخت و سازهای اصولی در شهر زمینه را برای درآمدزایی در فراهم می کند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، منصور وحیدی در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تنها راه خروج از رکود حاکم بر وضعیت ساخت و ساز، تدوین برنامه مناسب و دقیق جهت جذب مشارکت سرمایه گذاران است که این موضوع منجر به رشد صنعت ساخت و ساز و درآمد زایی برای شهرداری کرج می شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود: موضوع احیاء و نوسازی بافت های فرسوده، رسالتی سنگین است که توسط مقامات ارشد و قانونگذاران پیگیری شده ولی متاسفانه این امر در کرج مغفول مانده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران به دلایلی از تحقق بحث نوسازی بافت های فرسوده سر باز می زنند، گفت: در 25 سال گذشته هیچگونه اقدامی را جهت نوسازی بافت های فرسوده شاهد نبوده ایم بر این اساس لازم است مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی، مطالعاتی را در راستای احصاء این مهم در دستور کار قرار دهد.
این مسئول در ادامه بر لزوم رسیدن به خودکفایی در بحث آسفالت توسط شهرداری کرج تاکید کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید با کمک شورای اسلامی شهر کرج ترتیبی اتخاذ نماید تا کارخانه آسفالت تا پایان سال، فعال و در امر تولید آسفالت خودکفا و دست انداز هایی از جمله عدم وجود بودجه کافی جهت خرید مصالح و ... مرتفع شود.
وحیدی تاکید کرد: باید همه دست در دست هم مقدماتی را فراهم آوریم که شهر کرج در مسیر تداوم نهضت عمرانی گام بردارد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =