تشکیل پویش انسانیت در آذربایجان‌غربی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

خیزش مردمی کمک به هموطنان کرمانشاهی تحت عنوان "پویش انسانیت" (آذربایجان‌غربی) از امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه طی دو روز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای‌ ارسال به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کرده است تا سهم هم‌میهنی و برادری مردم آذربایجان‌غربی با مصیبت‌دیدگان کرمانشاهی ادا گردد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، پویش انسانیت، عنوان کمپینی است که برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در استان آذربایجان غربی تشکیل شده است.
برخی از نهادها و ارگان‌های مختلف استان که در این طرح حضور دارند عبارتند از:

استانداری آذربایجان‌غربی، فرمانداری ارومیه، شهرداری ارومیه، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، جمعیت هلال احمر استان، اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، موسسه خیریه رفاه کودک، فرهنگسرای رسانه ارومیه، خانه مطبوعات استان و نمایندگان خبرگزاری های مختلف در آذربایجان غربی

این پویش قرار است ظرف دو روز،، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و سپس در روز پنجشنبه ارسال این کمک‌ها به استان کرمانشاه اقدام خواهد شد.

از همه مردم نوعدوست آذربایجان‌غربی و ارومیه دعوت می‌گردد ضمن مشارکت در این خیزش و پویش مردمی، "همه ایران برای کرمانشاه" بودن را معنا کنند.

برای پیوستن به این کمپین عضو کانال تلگرامی آن شوید. (اینجا)

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =