رضایی: جام جهانی برای ما خامه روی کیک است

کاوه رضایی می‌گوید الگویش در فوتبال مهاجم پیشین آرسنال است و در مورد انگیره بالای تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ سخن گفت.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاوه رضایی که در 14 بازی از رقابت‌های فصل جاری ژوپیلرلیگ بلژیک 6 گل برای تیم فوتبال شارلوا به ثمر رسانده، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «RTBF» بلژیک در مورد حضورش در این لیگ گفت: ترک ایران به نوعی ریسک بود، اما در کنار این مهم است که حتی در لیگ کشور خودتان چه زمانی اقدام به تغییر باشگاه‌تان کنید. من بدون درنگ به پیشنهاد شارلوا پاسخ مثبت دادم و به این پیشنهاد حتی برای بار دوم فکر نکردم. من به اینجا آمدم تا از بازی کردن لذت ببرم، باعث رشد تیم شوم و خودم هم در کنارش پیشرفت کنم.

نیکولاس پنتو، دروازه‌بان 36 ساله شارلوا هم در تمجید از هم‌تیمی ایرانی خود گفت: کاوه رضایی مهاجمی کامل است. ما در تمرینات هم می‌بینیم که او چطور بدنش را آماده می‌کند، دوندگی بالایی دارد و چگونه در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کند. رضایی بازیکن خیلی ارزشمندی برای ماست.

کاوه رضایی در پاسخ به این پرسش که «الگویت در فوتبال چه کسی است؟»، خاطرنشان کرد: تیری آنری. زمانی که جوانتر بودم فیلم بازی‌ها و گلزنی‌های او به خصوص در تیم آرسنال را در یوتیوب می‌دیدم.

پی‌یر یِوس هندریکس، مدیرعامل باشگاه شارلوا هم گفت: به خدمت گرفت کاوه رضایی آسان نبود چون باید منتظر می‌ماندیم تا قرارداد او با استقلال به پایان برسد چون اگر می خواستیم رضایی را زودتر به خدمت بگیریم قیمت به خدمت گرفتن او برای ما بالاتر تمام می‌شد. کاوه در صورتی که در ایران می‌ماند می‌توانست رقم بیشتری دریافت کند، اما او انتخاب ورزشی کرد چون می‌خواست شانس خود را در اروپا امتحان کند و بازی در جام جهانی روسیه را مدنظر داشت.

مهاجم ایرانی شارلوا یادآور شد: من در تمامی رده‌های سنی برای ایران بازی کرده‌ام و با گروه خاصی از بازیکنان با هم بزرگ شده‌ام. جام جهانی برای ما همانند خامه و تزئینات روی کیک است. ما روحیه بالایی برای جام جهانی داریم و هر چیزی در این رقابت‌‌ها ممکن است و این جادوی فوتبال است.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =