شفر: باید روی تمرکز و دقت بازیکنان کار کنیم/ از ضربات آخر راضی نیستم

سرمربی استقلال گفت: شاید اگر گل ما را درست اعلام می‌کردند می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر بعد از تساوی تیمش برابر سیاه جامگان گفت: بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم و فرصت‌های گلزنی خوبی داشتیم. در نیمه اول یک گل داشتیم که داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.
وی درباره مشکلات تیمش در گلزنی گفت: ما فرصت‌های خوبی داشتیم. شاید اگر گل ما را درست اعلام می‌کردند می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم دست پیدا کنیم.
سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: از سبک بازی که ارائه کردیم خوشحالم اما از ضربات آخر بازیکنانم راضی نیستم. پنج یا شش شانس ۱۰۰ درصد داشتیم اما به گل نرسیدیم.
وی افزود: در نیمه نخست به گل رسیدیم که به نظر داور آفساید بود، باید در تمرینات شاداب‌تر کار کنیم. همه چیز همین بود که موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما به گل نرسیدم.
شفر تاکید کرد: خوشحالم که روزبه مصدوم نشد، خطایی روی چشمی انجام شد که نگران شدم. حتی ممکن است جام جهانی را از دست بدهد. یک خطای شدید هم روی قائدی صورت گرفت که سلامتش را مورد خطر قرار داد. در طول ۹۰ دقیقه حاکم میدان بودیم ولی به برتری نرسیدیم.
سرمربی استقلال در خصوص مشکل تیمش در امر گلزنی تصریح کرد: سجاد در نیمه نخست یک موقعیت تک‌به‌تک داشت اما گل نزدیم. در نیمه دوم هم جابر موقعیتی فوق‌العاده داشت اما به گل نرسیدیم. باید محکم‌تر و دقیق‌تر باشیم تا به گل برسیم.
وی افزود: آن چه در تمرینات باید رویش کار کنیم، این است که باید با تمرکز و دقت کامل کار کنیم. در بازی با نفت هم که پیروز شدیم بازی را در اختیار داشتیم. بازیکنان در نیمه دوم بهتر کار کردند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا همچون منصوریان معتقد است که قائدی بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست، گفت: باید ببینیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =