ثبت‌ نام از ناشران کشوری برای حضور در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام ناشران کشوری برای حضور در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ١١ تا ١٧ آبان‌ماه جاری، اظهار کرد: ناشران از ١٢ مهر تا ١٨ مهرماه مهلت دارند برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان ثبت‌نام کنند.

سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان نیز همزمان با نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سال گذشته همزمان با هفته دولت، هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان در محل مصلی افتتاح شد که در آن ٣٤٧ ناشر از سراسر کشور در ٢٢٠ غرفه حضور داشتند. در این نمایشگاه بیش از ٣٨ هزار عنوان کتاب تدارک دیده شد.

سال ٩٣ نیز هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان همزمان با نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار شد و ٣٧٥ ناشر کشوری در آن حضور یافتند که در این میان ٢٧٥ ناشر به صورت مستقل و ١٠٠ ناشر به صورت اشتراکی و به نمایندگی از سایر انتشاراتی‌ها بودند. در این نمایشگاه ٢٩٠ غرفه برای نمایش کتاب و ٣٦٠ غرفه برای مطبوعات اختصاص یافت.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =