میزان نوشت: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی، آرامش و امنیت را به منطقه غرب و جنوب غربی آسیا برمی‌گرداند، گفت: برابر اطلاعات موثقی که وجود دارد در موضوع به رسمیت شناحتن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، با عربستان هماهنگی صورت گرفته است.

سردار علی شادمانی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ترین‌ها آفرید، اظهار کرد: همگان چه در کشور‌های اسلامی و چه در کشور‌های غیراسلامی اذعان دارند که اقدام احمقانه ترامپ در شرایط فعلی درباره بیت‌المقدس، فرصتی برای کشور‌های جهان اسلام و کشور‌های آزادی‌خواه سراسر جهان مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول آن است که جهان اسلام بر مسئله فلسطین متمرکز شده و از حیات و استقلال و تمامیت ارضی کشور اسلامی فلسطین دفاع کند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد با اظهارنظر‌های اخیر در کشور‌های اسلامی و غیراسلامی، فرصتی برای اتخاذ تصمیمات درست در حال رقم خوردن است.

سردار شادمانی با بیان اینکه امیدواریم به زودی انتفاضه‌ای که منجر به نابودی رژیم جعلی و اشغالگر قدس شود، رقم بخورد، افزود: وعده حضرت آقا مبنی بر نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده در حال نزدیک شدن است به امید آنکه جهان اسلام در این برهه حساس تصمیمات خوبی بگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه حکومت آل‌سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان یک مثلث شوم، متهمان اصلی انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هستند، افزود: از این منظر سکوت مقامات سعودی در قبال این ماجرا طبیعی به نظر می‌رسد. 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736164

برچسب‌ها