باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: شلیک موشک به سایت هسته‌ای ابوظبی نشان از توان بالای دفاعی نیروهای مردمی و انصارالله یمن دارد.

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره حمله موشکی یمن به سایت هسته‌ای ابوظبی اظهار کرد: پیش از این نیز نیروهای مردمی یمن و انصارالله به ابوظبی موشک شلیک کرده بودند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار نیست که موشک به ابوظبی شلیک شده است، ادامه داد: در شرایطی شلیک موشکی به ابوظبی اتفاق افتاد که نیروهای منتسب به علی عبدالله صالح اقدام به کودتا علیه انصارالله کرده بودند.

معاون سیاسی سپاه ضمن اشاره به اختلاف افکنی‌های آل‌سعود در بین حامیان انصارالله اضافه کرد: یک فتنه‌ای در صنعا اتفاق افتاد که بخش‌های از نیروهای خائن با هجوم به ادارات و سازمان‌ها به دنبال یک نوع کودتا علیه دولت انقلابی و مردمی یمن بودند.

سنایی‌راد گفت: حمله موشکی به سایت هسته‌ای ابوظبی نشان داد که انصارالله و نیروهای مردمی یمن دسترسی به سطحی از دانش، تجهیزات و مهارت استفاده از امکانات دفاعی راهبردی همچون موشک در قبال ائتلاف سعودی را دارند.

سنایی‌راد با بیان اینکه شلیک موشک به سایت هسته‌ای ابوظبی نشان از توان بالای دفاعی نیروهای مردمی و انصارالله یمن دارد، اضافه کرد: انصارالله پیش از این نیز با شلیک موشک به ریاض موازنه جدیدی را رقم زده بود که برخی اقدامات آل سعود ناشی از وحشت از چنین وضعیتی است.

وی درباره پنهان کاری و تکذیب اماراتی ها نسبت به شلیک موشک به سایت هسته‌ای ابوظبی تصریح کرد: آنها با کتمان حمله موشکی انصارالله به این سایت به دنبال حفظ روحیه نیروهای متجاوز به یمن هستند.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: این حمله در شرایطی صورت گرفته است که سعودی‌ها به شلیک بیش از ۸۰ موشک انصارالله اعتراف کرده و نتوانستند حمله موشکی نیروهای مردمی یمن به سمت مراکز نفتی شان را نیز پنهان کنند‌.

سنایی‌راد با اشاره به شلیک موشک انصارالله به فرودگاه ریاض بیان کرد: حمله موشکی نیروهای مردمی یمن به فرودگاه ریاض نیز سعودی‌ها را واردار به اعتراف کرده و اذعان داشتند که موشک‌های زیادی از سوی انصارالله به سمت آنها شلیک شده است.

وی با تاکید بر اینکه انصارالله و نیروهای مردمی یمن دانش ساخت موشک را در اختیار دارند، افزود: در مقطعی با خیانت برخی نیروها اختلالی در این مورد صورت گرفت، اما انصارالله این خلاء را پوشش داد و با توسعه سطح موشکی به توان بالایی در موضوع موشکی رسیده اند.
29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733939

برچسب‌ها