با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر غفاری به سمت "معاون فرهنگی و اجتماعی" وزارت علوم منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن حکم انتصاب غفاری از سوی منصور غلامی وزیر علوم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر غلامرضا غفاری

احتراماً، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی به سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با تأکید و اهتمام تام به مبانی فرهنگی و دینی و گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به ویژه افزایش شادابی و نشاط سیاسی براساس اصول اخلاقی و در راستای حفظ مصالح عمومی و منافع ملی با الهام از آموزه های اسلامی و راهبردهای دولت تدبیر و امید در پیشبرد برنامه های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی در انجام مسئولیت های محول نقش شایسته ای ایفاد نمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و هماهنگی با سایر معاونان و مدیران و همکاران محترم حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهیان و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال و با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

دکتر غلامرضا غفاری، متولد سال ۱۳۴۴ در شهرستان کاشان، فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی از دانشگاه تهران و دانشیار پایه ۲۳ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است.

وی به مدت ۱۰ ماه سابقه حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را داشته و در دوره دانشجویی عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و عضو افتخاری جهاد دانشگاهی بوده است.

دکتر غفاری، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ رساله و پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد را تاکنون عهده دار بوده است. چاپ نزدیک به ۴۰ مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر علمی، شرکت در سمینارها و همایش های متعدد داخلی و بین المللی، تألیف و ترجمه ۱۵ اثر علمی در زمینه توسعه اجتماعی، تغییرات اجتماعی، جامعه شناسی تحولات نسلی، مشارکت های اجتماعی، کیفیت زندگی، سرمایه اجتماعی و اعتماد از فعالیت های علمی ارزنده او به شمار می رود.

وی همچنین عضو انجمن های علمی جامعه شناسی ایران، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، رفاه اجتماعی و نیز انجمن بین المللی جامعه شناسی است و دو دوره عضویت در هیأت مدیره و نایب رئیسی انجمن جامعه شناسی را هم در کارنامه فعالیت های علمی خود دارد.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =