سوگل طهماسبی یکی از کسانی است که با برنامه 21:48 به وقت زندگی همراه و راهی کرمانشاه شد با او درباره این سفر و تجربیات متفاوتش گفتگو کردیم.


سوگل طهماسبی (زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۳ در اهواز) است او که بزرگ‌شدهٔ اهواز و فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داوران این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری بودند و همینجاست که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

او از سریال روزگار غریب به دنیای حرفه ای بازیگری راه پیدا می کند و حدود 18 سال است که به عنوان بازیگر کار می کند سوگل طهماسبی یکی از کسانی است که با برنامه 21:48 به وقت زندگی همراه و راهی کرمانشاه شد با او درباره این سفر و تجربیات متفاوتش گفتگو کردیم سو گل می گوید :

«شیرین ترین لحظه این سفر زمانی بود که بچه ها دور من جمع شده بودند ، و من را با اصرار به چادرهایشان ن می بردند و با چایی از من پذیرایی میکردند ، دیدن لبخند این بچه ها و امیدی که به زندگی داشتنند از شیرین ترین لحظات این سفر بود.»

او تلخ ترین لحظه را هم لحظه دیدار با مردی می داند که 102 جسد از زیرآوار بیرون آورده بود و تلخ تر ان که 27 نفر از این اجساد متغلق به عزیزانش بودند و از او درباره تجربه متفاوت این سفر هم می پرسیم می گوید:

«بعد از این سفر یاد گرفتم که در بدترین شرایط باید امید داشت و از ته قلب به خدا ایمان داشت ، زمانی که دچار روزمرگی می شویم به شرایط ااین افراد آدمها فکر میکنم به کسانی که همه چیزشان را از دست داده اند اما هنوز امید دارند ،ادمهای دوست داشتنی که روح بزرگی دارند و خدا را فراموش نکردند ، بعد از این سفر درون من هم زلزله ای اتفاق افتاد»

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =