رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال وارد گود شده‌‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در پایان این جلسه ستاد ملی پشتیبانی و هماهنگی تیم ملی، اظهار داشت: از وزارت ورزش و شخص وزیر بابت اولویت دادن به تیم‌های ملی فوتبال و حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال افزود: برای موفقیت در جام جهانی همه باید همفکری کنیم. این تیم متعلق به فدراسیون فوتبال نیست، بلکه به یک کشور و ملت تعلق دارد. به همین دلیل این موضوع به صورت ملی دیده شده و همه دستگاه‌های اجرایی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال وارد گود شده‌اند و برای برنامه‌ریزی در این خصوص همفکری انجام شد. امیدواریم منابع مورد نظر هم به‌زودی تامین شده تا برنامه‌های سرمربی تیم ملی اجرایی شود.

تاج یادآور شد: در این نشست در مورد بلیت فروشی و اعزام افراد مختلف به جام جهانی و همکاری با آژانس‌ها تصمیماتی اتخاذ شد. قرار است بر اساس این مصوبات در آینده جلسه‌ای بین فدراسیون فوتبال، سازمان گردشگری و وزارت ورزش برگزار و موارد نهایی در این خصوص تصویب شود.

وی در مورد انتخاب صالحی امیری به عنوان خبره ورزشی توسط کمیته ملی المپیک گفت: دوره‌ای که صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش بود، اتفاقات بسیار خوبی افتاد. من این انتخاب را بسیار مثبت می‌دانم و از آن حمایت می‌کنم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =