بی تفاوتی مدیران نسبت به توسعه کردستان گناهی بزرگ است

استاندار کردستان از مدیران دستگاههای اجرایی خواست همه همت و تلاش خود را برای توسعه، پیشرفت و محرومیت‌زدایی از چهره استان به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با بیان این مطلب گفت: همه ما در قبال عقب ماندگی‌های استان مسئولیت داریم، بر همین اساس ضروری است مدیران با کار و تلاش مضاعف و جهادی برای پر کردن شکاف‌های توسعه ای تلاش کنند.

وی حضور قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای کردستان را امری مبارک ارزیابی کرد و افزود: مجموعه سپاه و قرارگاه سازندگی به کمک دولت آمده اد و یاری رسان دولت برای توسعه روستاها در بخش های مختلف خواهند بود.

مرادنیا به عرصه آمدن سپاه برای سرعت گرفتن روند توسعه و محرومیت زدایی از روستاها را نشان کم کاری مدیران در گذشتە دانست و گفت: اگر مدیران در قبال امورات و وظایف خود به درستی و با توان کار می کردند هم اکنون وضعیت استان به گونه دیگری بود.

استاندار کردستان مدیران را به حضور بیشتر در وزارتخانه های مربوطه برای پیگیری مسایل استان فراخواند و اظهار کرد: از مدیران میخواهم کە در هفتە حداقل یک روز خود را به حضور در وزارتخانه ها اختصاص دهند وبا ارایه آمار و ارقام گویا مسئولان را مجاب به کمک به کردستان کنند.

وی مشکلات استان درحوزه های مختلف را زیاد و مدیران را به پرهیز از بی تفاوتی توصیه کرد و ادامه داد: در شرایط امروز کردستان بی تفاوتی گناهی بزرگ است و باید کار و تلاش مضاعف در این دولت برای منطقه انجام شود.

مرادنیا وجود بروکراسی و فرآیندهای دست و پاگیر اداری را از معضلات استان برشمرد و اضافه کرد: مدیران نباید خیلی خود را درگیر پیچ وخم ها و راهروهای تودرتوی اداری کنند، بلکه لازم است ضمن پایبندی به قانون با همراهی دستگاه های نظارتی راه حل های مناسب برای اجرای درست امور پیدا کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون نوعی بیگانگی در نگرش دستگاه ها به هم وجود دارد که ضروری است این نوع نگرش حذف و دستگاه ها با هم افزایی به فکر رشد کردستان باشند.

وی یکی از دلایل موفقیت جهاد در اوایل انقلاب را گیر نکردن در مسایل بروکراسی دانست و از مدیران خواست از ریسک پذیری و خطر کردن نهراسند.

استاندار کردستان در پایان مجموعه سپاه را مجموعه ای توانمند و دارای امکانات خاص برای کمک به توسعه دانست و گفت: یقین دارم اقدامات سپاه در قالب قرارگاه پیشرفت و سازندگی برای رفع محرومیت موفق و به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =